男女對唱英語情歌: I Got You Babe

雪兒(Cher)一生從事過的三個職業都取得了讓世人矚目的成就.雪兒在音樂上的成績主要是在二十世紀6070年代,她的

0



雪兒(Cher)一生從事過的三個職業都取得了讓世人矚目的成就.雪兒在音樂上的成績主要是在二十世紀6070年代,她的歌曲風格從60年代女子組合的流行歌曲到Jackie Deshannon的民謠,再到Dusty Springfield風格的流行樂。雪兒起初是60年代後期表演了她所在的Sonny &Cher組合的一個作品,在電影《絲克伍事件》(Silkwood),《面具》(Mask)和《發暈》(Moonstruck)等影片中飾演女主角,以她日漸精湛的演技獲得了奧斯卡最佳女主角的獎項。

Cher - I Got You Babe你是我的,寶貝英語歌詞帶翻譯:
Title: I Got You Babe
Featuring: Sonny

[Her] They say we're young and we don't know
We won't find out until we grow
(女)他們說我們青春年少,懵懂無知

[Him] Well I don't know if all that's true
'Cause you got me and baby I got you
[Him] Babe
(
)我不知道,但我知道我們彼此擁有。寶貝

[Both] I got you babe
I got you babe
(合)你是我的,寶貝
你是我的,寶貝

[Her] They say our love won't pay the rent
Before it's earned our money's all been spend
(女)他們說愛情不能當錢花,只會浪費錢

[Him] I guess that's so, we don't have a pot
But at least I'm sure of all the things we got
[Him] Babe
(男)也許是吧,我們不富有,但至少我知道我們擁有什麼。寶貝

[Both] I got you babe I got you babe
(合)你是我的,寶貝
你是我的,寶貝

[Him] I got flowers in the spring
I got you to wear my ring
(男)你為我戴上戒指的那一刻,就像春天花兒都開了

[Her] And when I'm sad, you're a clown
And if I get scared you're always around
(女)我悲傷時你會扮醜逗我笑,我害怕是你總在我身邊

[Her] So let them say your hair's too long
'Cause I don't care, with you I can't go wrong
(女)他們說你頭髮太長,奇形怪相,可我不管,跟著你不會錯。

[Him] Then put your little hand in mine
There ain't no hill or mountain we can't climb
[Him] Babe
(男)將你的小手交給我,千山萬水我們都能過。寶貝

[Both] I got you babe I got you babe
(合)你是我的,寶貝
你是我的,寶貝

[Him] I got you to hold my hand
(男)有你牽著我的手

[Her] I got you to understand
(女)有你理解我

[Him] I got you to walk with me
(男)有你與我同行
[Her] I got you to talk with me
(女)有你陪我談心

[Him] I got you to kiss goodnight
(男)有你給我晚安吻
[Her] I got you to hold me tight
(女)有你緊緊抱著我

[Him] I got you, I won't let go
(男)你是我的,我不會讓你走

[Her] I got you to love me so
(女)有你如此愛我

[Both] I got you babe
I got you babe
I got you babe
I got you babe
I got you babe
(合)你是我的,寶貝
你是我的,寶貝
你是我的,寶貝
你是我的,寶貝

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()