柔情健康的英語情歌:That's my goal得你芳心是我的目標

真誠友善的微笑,帥氣陽光的臉龐,柔情健康的情歌……Shayne Ward,一出道就感動英國的新人,觀眾們為

0



真誠友善的微笑,帥氣陽光的臉龐,柔情健康的情歌……Shayne Ward,一出道就感動英國的新人,觀眾們為他鼓掌,排行榜也為之瘋狂。Shayne Ward的迅速竄紅要歸功於英國ITV 電視臺的一擋熱播的娛樂節目《The X Factor》,這是一檔歌唱比賽真人秀,2004年推出第一屆,斯蒂夫獲得冠軍而一炮走紅,緊接著推出的個人專輯也大受歡迎。今年(2005年),經過一輪輪的淘汰廝殺,來自英國曼徹斯特的尚恩沃德與41歲的工人安迪亞伯拉罕進入到最後的對決,Shayne演唱了為本屆《The X Factor》節目量身定做的最新單曲《That's My Goal》,最終,21歲的Shayne Ward奪冠,並獲得了一份100萬英鎊的唱片合約。決賽當天觀眾的投票數量達到1080萬,ITV電視臺趁熱打鐵,第一時間推出了Shayne的新單曲 CDThat's my goal》,僅僅上架4天就登上了單曲冠軍寶座,銷量達到了74萬多張.... 



That's my goal by Shayne Ward
英語歌詞中英對照:

You know where I come from 你知道我來自何方
You know my story
你知道我的過往
You know why I'm standing here
Tonight
你知道我今夜為何會在這裡
Please don't go
請你留步
Don't be in a hurry
別匆匆離開
I'm here to make it clear
我是來給你一個清楚的
Make it right
合理的解釋
Well I know I've acted foolish
我知道我這樣做很傻
But I promise you no more
但是我能承諾的都向你承諾了
I've finally found that something
我總算是找到了
Worth reaching for
值得爭取的愛人
I'm not here to say I'm sorry
我不是來道歉的
I'm not here to lie to you
我不是來說大話的
I'm here to say I'm ready
我來是想說我已經準備好了
That I've finally thought it through
我最後還是想通了
I'm not here to let your love go
我是來留住你的愛的
I'm not giving up oh no
我不會輕易放棄
I'm here to win your heart and soul
我是來希望得到你的芳心應許
That's my goal
那就是我的來意
Please don't go
請先別走
You know that I need you
你知道我需要你
I can't breathe without you
我的一呼一吸
Live without you
我的起居作息
Be without you
都不能沒有你
Well I know I've acted foolish
我知道我這樣做很傻
But I promise you no more
No more
I'm not here to say I'm sorry
我不是來道歉的
I'm not here to lie to you
我不是來說大話的
I'm here to say I'm ready
我來是想說我已經準備好了
That I've finally thought it through
我最後還是想通了
I'm not here to let your love go
我是來留住你的愛的
I'm not giving up oh no
我不會輕易放棄
I'm here to win your heart and soul
我是來希望得到你的芳心應許
That's my goal
那就是我的來意
Well I won't stop believing
我一直相信
That we will be leaving together
我們有一天能共同生活
So when I say I love you
我若開口說我起你
I'll mean it forever and ever
那將是天長地久
Ever and ever
永永遠遠
I'm not here to say I'm sorry
我不是來道歉的
I'm not here to lie to you
我不是來說大話的
I'm here to say I'm ready
我來是想說我已經準備好了
That I've finally thought it through
我最後還是想通了
(Oh I'm ready)
I'm not here to let your love go
我是來留住你的愛的
I'm not giving up oh no
我不會輕易放棄
I'm here to win your heart and soul
我是來希望得到你的芳心應許
(That's why I'm here babe)
Yes I'm here to win your heart and soul
That's my goal
那就是我的來意
That's my goal

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()