經典男女對唱情歌:You Can Trust In Me 你可以相信我

 

這是一首關於愛情和信任的歌,是Hotel Saint George(聖喬治酒店)舞曲DJ Tang nguoi toi yeu他和tiffany合唱的《

0

 

這是一首關於愛情和信任的歌,是Hotel Saint George(聖喬治酒店)舞曲DJ Tang nguoi toi yeu他和tiffany合唱的《You Can Trust In Me 》。此為二人合唱,歌曲旋律簡單而柔美,歌詞簡單,給人一種很溫馨的感覺。表達了愛情與信任的微妙關係,總有人說兩個人之間沒有信任,就沒有愛情,不應該懷疑,不應該有疑問。兩個人總會有些大大小小的問題,無論是在故事裡或是現實之中,人總是習慣問對方,是不是愛自己,永遠。永遠,是多麼遙遠的事情啊,誰能真正預料到永遠是什麼樣子的,現在這麼愛,深愛,也不會知道將來是誰先忘記愛情或是背叛愛情,又何必問那?即便現在詛咒發誓說會愛一輩子,又能如何哪?與其逼迫一句愛情的誓言還不如用心經營你的愛情,讓你的愛情保持新鮮和活力。此歌曲致柳穎和她愛的人,願她們天長地久,攜手一生。周國平說過一個好的伴侶關係,應該是以信任之心,不限制對方的自由,又以珍惜之心不濫用自己的自由。

You Can Trust In Me 中英歌詞:

I know
我知道
It is hard to fall in love
很難墜入愛河
When you feel blue
當灰暗的憂傷
Deep inside your heart
充滿了你的心
I'm sure
我敢肯定
You got so much more to give
你的內心還藏著無盡的熱情
Believe in me
相信我
I can let it shine again
我會讓它再次閃耀
Surrender
卸下防備吧
Baby please surrender
寶貝,請卸下你的防備
I will be so tender

將會極盡溫柔
If you trust in me
如果你相信我
Pretender
偽裝麼
I won' t be pretender
我不會再偽裝
Baby please surrender
所以寶貝,請卸下防備
You can trust in me
如果你相信我
You know
你知道的
these are not only words (not only words)
這不僅是口頭上的誓言
I know it 's true
我這次認真的
look into my eyes
看著我的眼睛
I'm sure
我堅信
If you wanna feel the same
如果你想同樣的感覺
Believe in me
相信我
I will let it shine again
我會讓它再次閃耀
Surrender
卸下防備吧
Baby please surrender
寶貝,請卸下你的防備
I will be so tender
我將會極盡溫柔
If you trust in me
如果你相信我
Pretender
偽裝麼
I won't be pretender
我不會再偽裝
Baby please surrender
所以寶貝,請卸下防備
You can trust in me
如果你相信我
開始說唱:
I spend my nights and days Try to do my best and I confess So I guess that our love aren’t gonna be less And must believe my promises days are true.Draw the tears from your eyes And I'm stupid still relax for you.
Surrender
卸下防備吧
Baby please surrender
寶貝,請卸下你的防備
I will be so tender
我將會極盡溫柔
If you trust in me
如果你相信我
Pretender
偽裝麼
I won't be pretender
我不會再偽裝
Baby please surrender
所以寶貝,請卸下防備
You can trust in me
如果你相信我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()