情人節金曲奉獻:Living To Love You為愛而生

情人節金曲奉獻:Living To Love You為愛而生含有視頻+中英歌詞,給情人節增加更多氣氛.

0

情人節金曲奉獻 Living To Love You為愛而生(中英對照歌詞)

All we had was just one summer,    
我們所擁有的全部就是一個夏天  

two lovers strolling in the park,              
兩個相愛的人在公園裡悠閒的渡步

but like they say,                 
但就如他們所說的一樣

the world keeps turning,           
這個世界總是不停變幻

as the leaves were falling,        
就像紛紛落葉一般 

we should fall apart.             
 
我們就要分離 

Now im waiting for the winter,     
現在我正在等候冬季

to build my castle out of ice,     
就可以建造我的冰雪城堡
 
 
and deep inside is massive building,            
在我內心深處這是一個浩大的工程
 
 
there's a crystal lake,            
那有一個水晶的湖 

of all the tears i've cried.       
是我的淚水匯成了它 

Baby for all my life,              
寶貝,我這一生的最愛
 
 
don't you know that it's true,     
難得你不知道那是真的 
 
I'm living to love you,            
我活著就是為了愛你 
 
so Baby don't think twice,         
所以親愛的請不要再猶豫 

if you feel what I feel,           
如果你能體會到我的情感 

trust your heart and do what I do,             
請相信你心,並像我一樣為對方付出 

'cause I'm living to love you,     
因為我活著就是為了愛你 
 
I'm living to love you.            
我活著就是為了愛你 

When you're gone it's not forever,             
當你離去時那並不意味著永遠 

'cause you're remaining in my heart,            
因為你仍然留在我的心中  

so tell me why i feel this aching,             
因此請告訴我為什麼我如此心痛 

every time I think of you,when we're apart.   
當我們分隔兩地而我想起你的時候
 
Baby for all my life,              
寶貝,我這一生的最愛 

don't you know that it's true,     
難得你不知道那是真的 

I'm living to love you,            
我活著就是為了愛你 

so Baby don't think twice,         
所以親愛的請不要再猶豫

if you feel what I feel,           
如果你能體會到我的情感 

trust your heart and do what I do, 
請相信你心,並像我一樣為對方付出
 
 
I'm living to love you.            
我活著就是為了愛你

I admit that from time to time,    
我承認隨著時間的推移 

I'm feeling insecure and think I'm gonna lose my mind,   
我感到強烈的不安並擔心我會發瘋 

don't let it show, no, oh no no no noo no!  
不能讓它表現出來!~  

I don't think I'll ever understand,         
我想我從不會相信 

that our love should never have a happy end,           
我們的愛絕不會有好結果

so I'm really gonna try my best,          
所以我用盡全力  

to let you know... (to let you know, whoooa...)          
來讓你知道

Baby for all my life,                     
寶貝,我一生的最愛 

don't you know that it's true (I've been knowing it's true),   
難道不不知道這是真的(我已經知道那是真的)  

I'm living to love you (I've been living to love you),   
我活這就是為了愛你(我活這就是為了愛你)

so Baby don't think twice,                 
所以寶貝請不要再猶豫

if you feel what I feel,     hat I do.     
請相信你心,並像我一樣為對方付出 

When the final day com   
如果你能感受的我的情感 

trust your heart, do wes,           
當最後的一刻來臨 

I know the angels, they will see my smile,     
我知道那些天使會看見我的笑容

and if they wanna know the reason,           
如果她們想知道我笑容的原因

I will tell them why...                    
那我就會告訴她 

Baby for all my life, ooh yes,     
寶貝,我一生的最愛,沒錯 

I'm living to love you.                
我活著就是為了愛你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()