Celine Dion R. Kelly經典情歌對唱:I'm Your Angel

演唱 Celine Dion R. Kelly,這首歌曲是由最著名的法語和英語流行女歌手、有流行天后之稱的席琳·

0

 

演唱 Celine Dion R. Kelly,這首歌曲是由最著名的法語和英語流行女歌手、有流行天后之稱的席琳·迪翁和被譽為R & B之王的羅伯特·西爾維斯特·凱利合唱歌曲,兩人高超的唱功,使這首歌聽起來宛如天籟. 同時,這首歌的MV,畫面很純清,依舊延續席琳迪翁的風格。

I'm Your Angel -- Celine Dion & R. Kelly 中英歌詞:

no mountain’s too high for you to climb
再高的山峰也無法阻止你的攀登
all you have to do is have some climbing faith
oh yeah
你所需要的只是攀登的信念
no rivers too wide for you to make it cross
再寬的河流你也能從容涉過
all you have to do is believe it when you pray
你所要做的是相信自己的祈禱
and then you will see
隨後你會發現
the morning will come
黎明即將破曉
and everyday will be bright as the sun
每一天都是陽光普照
all of your fears
所有的害怕與疑慮
cast them on me
請都交給我身上
I just want you to see
我只是想讓你知道:
I’ll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I’ll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I’ll hear your voices when you call me
I am your angel
我會聽見你呼喚我的聲音,我是你的天使
and when all hope is gone I’m here
即便所有的希望遠離你我也會在你身邊
no matter how far you are I’m near
無論你去向多遠的他鄉我也會近在咫尺
it makes no difference who you are
I’m you angel
無論你是怎樣都不再重要,我是你的天使
I am your angel/
I saw your tear drops
我看見你的淚水墜落
and I heard you cry
並且聽到你的哭泣聲
all you need is time
親愛的,你需要的是時間
seek me and you shall find
找尋到我你才會發現
you have everything and you're still lonely
你擁有了全世界但是你依然孤單
it don't have to be this way
其實生活並不是這樣
let me show you a better day
讓我為你描繪一個更好的明天
and then you will see
隨後你會發現
the morning will come
黎明即將破曉
and everyday will be bright as the sun
每一天都是陽光普照
all of your fears
所有的害怕與疑慮
cast them on me
請都交給我身上
I just want you to see
我只是想讓你知道:
I’ll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I’ll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I’ll hear your voices when you call me
I am your angel
我會聽見你呼喚我的聲音,我是你的天使
and when all hope is gone I’m here
即便所有的希望遠離你我也會在你身邊
no matter how far you are I’m near
無論你去向多遠的他鄉我也會近在咫尺
it makes no difference who you are
I’m you angel
無論你是怎樣都不再重要,我是你的天使
I am your angel
and when it's time to face the storm
暴風雨如期而至
I’ll be right by your side
我自然會站在你的身旁
grace will keep us safe and warm
神的寬容使我們安全而又溫暖
then know we will survive
我們終將倖免於難
and when it seems as if your end is drawing near
因為每當死神的氣息即將降臨
it's drawing near
don't you dare give up the fight
千萬別放棄,請跟隨我一起戰鬥
put your trust beyond the sky
用彼此的信任掠過平凡,飛翔在那天際。
I’ll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I’ll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I’ll hear your voices when you call me
I am your angel
我會聽見你呼喚我的聲音,我是你的天使
and when all hope is gone I’m here
即便所有的希望遠離你我也會在你身邊
no matter how far you are I’m near
無論你去向多遠的他鄉我也會近在咫尺
it makes no difference who you are
I’m you angel
無論你是怎樣都不再重要,我是你的天使

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()