Taylor Swift經典好聽的英文情歌:You Belong With Me

You Belong With Me Taylor Swift在專輯《Fearless》中的一首美國鄉村音樂風格的歌曲,也是Taylor Swift

0

 

You Belong With Me Taylor Swift在專輯《Fearless》中的一首美國鄉村音樂風格的歌曲,也是Taylor Swift 最經典最流行的歌曲之一,也是最受樂迷喜愛的歌曲之一,穩居各大視頻網站的榜首,並幫taylor獲得了無數獎項。

You Belong With Me我們在一起才合適英語歌詞中英對照:

Written by Swift/Rose
You're on the phone with your girlfriend, She's upset
你和女朋友在電話上聊天,她很失落
she's going off about something that you said
因為不懂你在和她說什麼
‘Cause she doesn't get your humour like I do
她不像我那樣懂得你的幽默
I'm in the room, it's a typical Tuesday night
我在房間裡,這是一個很平常的週二晚上
I'm listening to the kind of music she doesn't like
聽著她不喜歡聽那種類型的歌曲
And she'll never know your story like I do
她是永遠不會像我這樣瞭解你的故事的
But she wears short skirts, I wear T-shirts
她穿著短裙,我著穿T
She's cheer captain and I'm on the bleachers
她是啦啦隊隊長,我在看臺上
Dreaming about the day when you wake up and find
夢想著有一天當你發覺的時候你會發現
That what you're lookin for has been here the whole time
你在尋找的人一直都在你身邊
If you could see that I'm the one who understands you
要是你能覺察到,我是那個很瞭解你的人
Been here all along so why can't you see?
一直都在你左右為什麼你視而不見?
You belong with me
我們在一起才合適
You belong with me
我們在一起才合適
Walking the streets with you in your worn out jeans
和你走在街上,還有你的破舊的牛仔褲
I can't help thinking this is how it ought to be
我不禁在幻想那(一起走在街上)會是怎樣的情景
Laughing on the park bench thinkin to myself
坐在公園的長椅上傻笑,想到我自己
Hey isn't this easy?
這倒不是很容易嗎?
And you've got a smile that could light up this whole town
你臉上的笑容照亮了整個城鎮
I haven't seen it in awhile, since she brought you down
自從她使你低落以來,那笑容我很久沒看見了
You say you find I know you better than that
你說你發現我比你更加瞭解你的笑容
Hey,what you doing with a girl like that
你為什麼和那樣的女孩在一起呢?
She wears high heels, I wear sneakers
她穿著高跟鞋,我穿著旅遊鞋
She's cheer captain and I'm on the bleachers
她是啦啦隊長,我在看臺上
Dreaming bout the day when you wake up and find
夢想著有一天當你醒悟的時候會發現
That what you're looking for has been here the whole time
你在尋找的一直都在你身邊
If you could see that I'm the one who understands you
你會發現我是那個很瞭解你的人
Been here all along so why can't you see?
我一直在你身邊你為什麼視而不見?
You belong with me
我們在一起才合適
Standin by, waiting at your back door
站在你家後門等待著
All this time how could you not know that?
一直以來都在等待,你怎麼還沒發覺呢?
You belong with me
我們在一起才合適
You belong with me
我們在一起才合適
Oh I remember you driving to my house in the middle of the night
哦,還記得你半夜開車來我家
I'm the one who makes you laugh when you know you're about to cry
在你要哭泣的時候,我是那個讓你開心的人
I know your favorite songs and you tell me about your dreams
我知道你喜歡的歌,你告訴我有關於你的夢想
I think I know where you belong. I think I know it's with me.
我想我現在知道你是誰的歸屬了,我知道那就是我
Can't you see that I'm the one who understands you?
難道你還不明白我就是那個懂你的人嗎?
Been here all along so why can't you see?
一直都在你的身邊為什麼你視而不見?
You belong with me
我們在一起才合適
Standing by or waiting at your back door
站在你家後門等待著
All this time how could you not know that
一直以來都在等待,你怎麼還沒發覺呢?
baby
寶貝
You belong with me
我們在一起才合適
You belong with me
我們在一起才合適
Have you ever thought just maybe
你有想過嗎,可能
You belong with me
我們在一起才合適
You belong with me
我們在一起才合適

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()