迪士尼音樂劇電影《搖滾青春》青春勵志插曲:Who will I be

迪士尼最新出品的電視音樂劇電影《搖滾青春》吸引了電視機前上百萬的年輕觀眾,輕而易舉地一躍成為本年度收視

0

 

迪士尼最新出品的電視音樂劇電影《搖滾青春》吸引了電視機前上百萬的年輕觀眾,輕而易舉地一躍成為本年度收視率最高的娛樂節目。迪士尼對於《搖滾青春》寄予了厚望,該片由當紅青春偶像團體約拿斯兄弟以及年輕歌手Demi Lovato領銜主演。這是一部以青春為題材的電影,影片除了一貫的喜劇元素,主要的還是表現一群年輕人為了自己的理想而奮鬥的故事。

 

Who will I be 我將會是誰
Demi Lovato
黛米·洛瓦托

Wo~
Yeah Yeah Yeah Yeah~
How to choose
如何選擇
Who to be
是誰
Well let's see
那麼讓我們看看
There's so many choices now
現在有這麼多的選擇
Play guitar
玩吉他
Be a movie star
成為電影明星
In my head a voice says
在我腦海裡有個聲音在說
Why not
為什麼不
Try everything
竭盡全力
Why stop
為什麼停止
Reach for any dream
實現任何夢想
I can rock
我可以搖滾
Cause its my life and nows the time
因為此時此刻它是我的生命
Who will I be
我將會是誰
It's up to me
這是我的
All the never ending possibilites
所有永無止盡的可能性
That I can see
我可以看到
There's nothing that I can't do
沒有什麼我不能做的
Who will I be
我將會是誰
Yes I believe
是的,我相信
I get to make the future what I want to
我的未來是可以讓我想
And I can become anyone
我可以成為任何人
And know the choice is up to me
我知道這對我來說是個選擇
Who will I be
我將會是誰
Yeah Yeah~
If I decide
如果我決定
I'm the girl
我的女孩
To change the world
可以改變世界
I can do it anytime
我能在任何時候做到這一點
Opportunity
機會
Right in front of me
掌握在我手中
And the choice is all mine
所有選擇都是我的
Why not
為什麼不
Try everything
竭盡全力
Why stop
為什麼停止
Reach for any dream
實現任何夢想
I can rock
我可以搖滾
Cause its my life and nows the time
因為此時此刻它是我的生命
Who will I be
我將會是誰
It's up to me
這是我的
All the never ending possibilites
所有永無止盡的可能性
That I can see
我可以看到
There's nothing that I can't do
沒有什麼我不能做的
Who will I be
我將會是誰
Yes I believe
是的,我相信
I get to make the future what I want to
我的未來是可以讓我想
And I can become anyone
我可以成為任何人
And know the choice is up to me
我知道這對我來說是個選擇
Who will I be
我將會是誰
I want to find the who I am inside
我想找到心底最深處的自己
Who will I be
我將會是誰
I want to show the way that I can shine
我想找到能展示我閃耀的方式
Yeah~(Who will I be)
(我將會是誰)
Oh~ Yeah Yeah ~
Who will I be
我將會是誰
It's up to me
這是我的
All the never ending possibilites
所有永無止盡的可能性
That I can see
我可以看到
There's nothing that I can't do
沒有什麼我不能做的
Who will I be
我將會是誰
Yes I believe
是的,我相信
I get to make the future what I want to
我的未來是可以讓我想
And I can become anyone
我可以成為任何人
And know the choice is up to me
我知道這對我來說是個選擇
Who will I be
我將會是誰
(Who will I be)
(我將會是誰)
Whoo~
Who will I be
我將會是誰
(Who will I be)
(我將會是誰)
Who will I be
我將會是誰
製作/翻譯:薄荷葉子

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()