諾拉鐘斯獻唱泰迪熊唱給朋友《Everybody Needs A Best Friend

Norah Jones獻唱電影《TED》主題曲《Everybody Needs A Best Friend》,該片在美國票房影評雙豐收,講述了男主

0

 

Norah Jones
獻唱電影《TED》主題曲《Everybody Needs A Best Friend》,該片在美國票房影評雙豐收,講述了男主約翰與他的兒時泰迪熊一起長大,直到約翰遇到了心儀的女孩洛莉,一段詭異奇葩的兩人一熊愛情故事就此上演。小編週末碰巧看了這部電影,看了10分鐘,實在沒看完,因為原以為是可愛的兒童動畫形象,結果泰迪熊滿嘴髒話和成人情色段子,實在顛覆了兒童心中的經典形象,不過開篇的主題歌實在是很贊。

 


 

Everybody Needs A Best Friend》中英文歌詞:
My words are lazy
我的文字有些懶散
My thoughts are hazy
我的思想有些朦朧
But this is one thing I'm sure of
但是這件事我能百分之百的肯定
Everybody needs a best friend
所有人都需要一個貼心的摯友
I'm happy I'm yours
我很樂意我是你的那一位摯友
You got a double
我是你的複製品
Who brings you trouble
但我常常會給你惹是生非
And though you're better without me
你若離開了我你可以活的更加的自由自在、無拘無束
Everybody needs a best friend
所有人都需要一個貼心的摯友
I'm happy I'm yours
我很樂意我是你的那一位摯友
A fool could see decidedly
傻瓜都能像明眼人一般看的一清二楚
That you're a ten and I'm a three
你是10歲時我3
A royal breed is what you need
你需要的就只是一個皇家品種的我
So how did you come to be stuck with a bummer like me
但你為什麼一直對這個無賴不離不棄呢
Oh you got a head full of someone dreadful
你小腦袋裡裝的滿滿的都是令我敬畏的一個人
But how that someone adores you
那個人真切的愛著你
Everybody needs a best friend
所有人都需要一個貼心的摯友
I'm happy I'm yours
我很樂意我是你的那一位摯友
A fool could see decidedly
傻瓜都能像明眼人一般看的一清二楚
That you're a ten and I'm a three
你是10歲時我3
A royal breed is what you need
你需要的就只是一個皇家品種的我
So how did you come to be stuck with a bummer like me
但你為什麼一直對這個無賴不離不棄呢
Oh you got a head full of someone dreadful
你小腦袋裡裝的滿滿的都是令我敬畏的一個人
And yet at last that someone adores you
那個人真切的愛著你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()