迪士尼電影Camp rock電影勵志插曲:This is me

 

This is me》為迪士尼原創收視冠軍電視電影《搖滾夏令營/Camp rock》插曲,收錄于《Camp rock》原聲帶中,曾

0



This is me》為迪士尼原創收視冠軍電視電影《搖滾夏令營/Camp rock》插曲,收錄于《Camp rock》原聲帶中,曾經取得數位下載榜Top 3的好成績。由迪士尼收視冠軍電影第一女主角Demi Lovato譜寫並演唱。


Demi Lovato-This is me
 
黛米·洛瓦托這就是我

I've always been the kind of girl 我一直是這種女孩
That hid my face
會藏起自己的面容
So afraid to tell the world
如此害怕告訴大家
What I've got to say
自己的心裡話
But I had this dream
但我有這麼一個夢想
Right inside of me
在我心裡閃閃發亮
I'm gonna let it show
我將讓它閃耀
It's time To let you know
是時候讓你們都知道
To let you know
讓你們都知道
This is real
此時此刻(這是真的)
this is me
我就是我
I'm exactly where I'm supposed to be now
我就站在日思夜想的舞臺上
Gonna let the light shine on me
將要讓那道光照亮我
Now I found who I am
就在此刻找到自我
There's no way to hold it in
決不再壓抑我自己
No more hiding who I wanna be
不再逃避真正的我
This is me
我就是我
Do you know what it's like
你知道那是怎樣的嗎
To feel so in the dark
感覺希望如此渺然
To dream about the life
夢想著自己
When you're the shining star
有一天會成為閃亮新星
Even though it seems
即使一切
Like get too far away
看似遙不可及
I have to believe in myself
但我仍然朝著自己的信念一直走
It's the only way
這是唯一的方法
This is real
此時此刻(這是真的)
this is me
我就是我
I'm exactly where I'm supposed to be now
我就站在日思夜想的舞臺上
Gonna let the light shine on me
將要讓那道光照亮我
Now I found who I am
就在此刻找到自我
There's no way to hold it in
決不再壓抑我自己
No more hiding who I wanna be
不再逃避真正的我
This is me
我就是我
You're the voice I hear inside my head
你是我腦海中縈繞的聲音
The reason that I'm singing
我歌唱的唯一理由
I need to find you
我要找到你
I gotta find you
我定會找到你
You're the missing piece I need
你是我失去的靈魂
The song inside of me
我心中的樂曲
I need to find you
我要找到你
I gotta find you
我定會找到你
Chorus
This is real
此時此刻(這是真的)
this is me
我就是我
I'm exactly where I'm supposed to be now
我就站在日思夜想的舞臺上
Gonna let the light shine on me
將要讓那道光照亮我
Now I found who I am
就在此刻找到自我
There's no way to hold it in
決不再壓抑我自己
No more hiding who I wanna be
不再逃避真正的我
This is me
我就是我
You're the missing piece I need
你是我失去的靈魂
The song inside of me
我心中的歌曲
This is me, yeah
這就是我,耶
You're the voice I hear inside my head
你是我腦海中縈繞的聲音
The reason that I'm singing
我歌唱的唯一理由
Now I found who I am
我已找回自我
There's no way to hold it in
決不再壓抑我自己
No more hiding who I wanna be
不再逃避真正的我
This is me
這就是我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()