《安娜與國王》主題曲"How can i not love you如何可以不愛你 "

Cannot touch, Cannot hold, Cannot be together 無法觸摸,無法留住,無法在一起 Cannot love, Cannot

0

       Cannot touch, Cannot hold, Cannot be together

       無法觸摸,無法留住,無法在一起

      Cannot love, Cannot kiss, Cannot love each other

      無法愛,無法親,無法愛對方

      Must be strong and we must let go

      必須要堅強和放棄

     Cannot say what our hearts must know

     無法說出我們心裡面都必須清楚地

     How can I not love you

     我怎麼可以不愛你

     What do I tell my heart

    我應該告訴我的心些什麼

    When do I not want you here in my arms

    我何時不想要你在我的懷抱你

    How does one walks away

     一個人怎麼樣離開

      From all of the memories

     從所有的記憶裡

    How do I not miss you when you are gone

     當你不在的時候,我如何會不思念你

     Cannot trip, Cannot share sweet and tender moments

     無法跌倒,無法分享這份甜蜜又嫩柔的時光

     Cannot feel how we feel, Must pretend its over

    無法感覺我們的感覺,必須裝作這已經結束了

     Must be brave and we must go on, Must not say

 必須勇敢並且放棄,必須不可以說

 What we no longer long

 我們已經不期望的東西

  How can I not love you

    我如何可以不愛你

 What do I tell my heart

 我應該告訴我的心什麼

 When do I not want you here in my arms

 我何時不想要你在我的懷抱你

 How does one walks away

 一個人怎麼樣離開

 From all of the memories

 從所有的記憶裡

 How do I not miss you when you are gone

 當你不在的時候,我如何會不思念你

 How can I not love you

 我如何可以不愛你

 Must be brave and we must be strong

 我們必須勇敢並且堅強

 Cannot say what we no longer long

 無法說出我們已經不可忘得東西

 How can I not love you

 我如何可以不愛你

 What do I tell my heart

 我應該告訴我的心什麼

 When do I not want you here in my arms

 我何時不想要你在我的懷抱你

 How does one walks away

 一個人怎麼樣離開

 From all of the memories

 從所有的記憶裡

 How do I not miss you when you are gone

 當你不在的時候,我如何會不思念你

 How can I not love you

 我如何可以不愛你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()