惠特妮.休斯頓"I have nothing"-《保鏢》主題曲

I have nothing 我一無所有

  Share my life, take me for what I am

  請你融入我的生活,快來認識純真的我

  Cause Ill never change all my colours for you

  我從沒有在你面前掩飾什麼

  Take my love, Ill never ask for too much

  請你來愛我,我想知道也不多

  Just all that you are and everything that you do

  只想知道完全的你和每天都在做什麼

  I dont really need to look very much further

  我不需要考慮的更多

  I dont want to have to go where you dont follow

  也不會強迫自己去做什麼

  I wont hold it back again, this passion inside

  我不會再壓抑自己內心的激情

  Cant run from myself

  也不會再逃避自己的心

  Theres nowhere to hide

  因為我已經無處可逃

  (Your love Ill remember forever)

  我將永遠記得你的愛

  Dont make me close one more door

  不要讓我又再次退卻

  I dont wanna hurt anymore

  我並不想傷害任何人

  Stay in my arms if you dare

  如果害怕就躲到我懷裡來

Or must I imagine you there

  我一直告訴自己你就在我懷裡

  Dont walk away from me...

  千萬別離開我

  I have nothing, nothing, nothing

  If I dont have you, you

  you ,you, you

  If I dont have you

  如果我失去了你,

  如果我失去了你,你,你,你,你

  我將一無所有

  You see through, right to the heart of me

  你已經看穿了我,直搗進我的心房

  You break down my walls with the strength of you love

  你用那堅韌的愛擊碎了我的心牆

  I never knew love like Ive known it with you

  以前不知道什麼叫愛,是你讓我明白

  Will a memory survive, one I can hold on to

  如果記憶可以永存,就讓我來證明這點

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()