中英翻唱:Bizarre Love Triangle

bizarre love triangle
演唱者:deep blue

Bizarre Love Triangle"

Every time i think of you每次我一想到你
I feel shot right through with a bolt of blue
就仿如一個晴天霹靂擊中我心房
It's no problem of mine but it's a problem I find
這原本並不是大問題,但關鍵是這個問題已被發現……..
Living a life that I can't leave behind
這種生活我拋棄不了
There's no sense in telling me


The wisdom of a fool won't set you free
那個傻瓜唯一的聰明就是不肯讓你自由,這種說法對我來說一點意義也沒有
But that's the way that it goes
但也許那就是事實
And it's what nobody knows
一個沒有人知道的事實
While every day my confusion grows
唉…..我的迷惘每日劇增
Every time I see you falling
每次你一崩潰
I get down on my knees and pray
我都忍不住悄悄跪下祈禱
I'm waiting for that final moment
因為我一直在等待的就是這時刻
You'll say the words that I can't say

因為你將說出我說不出口的話
I feel fine and I feel good
我依然好好地生活著,
I'm feeling like I never should
我知道我不應該這樣做
Whenever I get this way, I just don't know what to say
但到了這種地步,我也不知道該說什麼
Why can't we be ourselves like we were yesterday
為什麼我們不能做回昨天的自己
I'm not sure what this could mean
我不確定這代表著什麼
I don't think you're what you seem
我也不人為現在的你就是你
I do admit to myself
但唯一確定的是That if I hurt someone else
如果我傷害到了別人
Then I'll never see just what we're meant to be
那麼事情的結果一定不會是我們原來所希望的

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()