Longer than there’ve been fishes in the ocean比魚在海中呆的長久
Higher than any bird ever flew
比鳥在天空飛的更高
Longer than there’ve stars up in the heavens
比天上的星星更亮
Stronger than any mountain cathedral
比任何山峰更逶迤
Truer than any tree ever grew
比任何樹生長更茂盛
Deeper than any forest primeval
比任何原始森林更寬廣
I am in love with you
因為我的愛與你相隨
I’ll bring fire in the winters
在冬天我為你帶來溫暖
You’ll send showers in the spring
在春天你為我送來鮮花
We’ll fly through the falls and the pages start to yellow
我們一起飛過秋天知道葉子黃了
I’ll be in love with you
我將愛你到永遠
I’ll be in love with you
我將愛你到永遠

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()