美國鄉村音樂:Take my breath away

Take my breath away -  美國鄉村音樂

Watching every motion注視著你的每一個動作
In my foolish lover’s game
在我愚蠢的戀愛遊戲裡
On this endless ocean
在這個無邊的海洋中
Finally lovers know no shame
最終戀愛者感覺他們沒有遺憾
Turning and returning
一次又一周而復始
To some secret place inside
在一些神秘的地方
Watching in slow motion
注視著這些慢動作
As you turn around and say
就像又重來一遍並且說
Take my breath away
帶走我的呼吸
Watching I keep waiting
注視著,並保持著注視
Still anticipating love
仍然期望愛情
Never hesitating
不要猶豫
To became the fated ones
來看命運的安排
Through the hourglass I saw you
透過沙漏,我看著你溜走
In time you slipped away
離你離開的時間越來越遠
When the mirror crashed I called you
當鏡子裂的時候我呼喚你並轉過身來聽你說
If only for today, I am unafraid
如果是今天,我想我不會害怕
Watching every motion
注視著每個動作
In this foolish lover’s game
在我愚蠢的戀愛遊戲裡
Haunted by the notion
神化的概念
Somewhere there’s a love in flames
是有愛情煙火的地方

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()