美國鄉村音樂:All I have to do is dream

All I have to do is dream -  美國鄉村音樂

Dream, dream, dream, dream, dream夢,夢,夢,夢,夢
Dream, dream, dream
夢,夢,夢
When I want you in my arm
當我想要你在我臂彎
When ever I want you
當我甚至只想要你
All I have to do is dream
我所做的一切都是一場夢
Dream, dream, dream
夢,夢,夢
When I feel blue in the night and I need you, to hold me tonight
當我在夜裡感到悲傷,我需要你,今晚來抱著我
When ever I want you, all I have to do is dream
當我想你,我所能做的只有夢
I can make you mine, taste your lips or wine
在那裡你是我的,親吻你的嘴唇
Any time night or day
任何時候
Only trouble is gee-whiz
只有困難時
Gee-whiz ‘m dreaming my life away
在我的生活中你已經成為一種方式
I need you so that I could die
我需要你,我能夠為你死
I love you so and that is why whenever I want you
我愛你這就是無論何時我都需要你的緣故
All I have to do is
我所做的只有
Dream, Dream, dream, dream, dream
夢,夢,夢,夢,夢
I can make you mine, taste your lips or wine
在那裡你是我的,親吻你的嘴唇
Any time night or day
任何時候
Only trouble is gee-whiz
只有困難時
Gee-whiz ‘m dreaming my life away
在我的生活中你已經成為一種方式
I need you so that I could die
我需要你,我能夠為你死
I love you so and that is why whenever I want you
我愛你這就是無論何時我都需要你的緣故
All I have to do is
我所做的只有
Dream, Dream, dream, dream, dream
夢,夢,夢,夢,夢
Dream, Dream, dream
夢,夢,夢

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()