美國鄉村音樂:Superstar

Long ago and oh so far away很久很久以前,我們相隔很遠
I fell in love with you
我就愛上了你
Before the second show your guitar
聆聽你的吉他聲
It sounds so sweet and clear
聽起來是如此的清晰悅耳
But you’re not really here
但是你並不在我的身旁
It’s just the radio
它只是從收音機中傳來的聲音
Don’t you remember
你還記得嗎?
You told me you loved me baby
你告訴我你愛我,親愛的
You said you’d be coming back
你告訴我你將要回來
This way again baby
一次又一次,親愛的
Baby, baby, baby, baby
親愛的,親愛的,親愛的
Oh, baby, I love you
哦,親愛的,我愛你
I really do lone liness
我仍舊孤單
Is a such a sad affair
這是一件悲傷的事情
And I  can hardly
並且我很難
Wait to be with you again
再次等到和你在一起
What to say to make you come again
這些話讓你再次來到了我的身邊
Come back to me again
再次回到我身邊
And play your sad guitar
彈奏你那悲傷吉他

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()