鄉村音樂:Especially for you

Especially for you 演唱者:Kylie Minogue 

來自澳洲的Kylie Minogue生於1968528日澳大利亞墨爾本,無論是性感度還是舞臺形象,還是歌唱實力都是令人刮目相看,出道以來一共奪得13Top10單曲,6Top10專輯,無數白金唱片,超過1000萬張的唱片銷量。她擁有魔鬼般的性感身材,俊俏的面孔,甜美的聲音。這首歌曲是她的經典曲之一。

英文歌詞
Especially for you
I wanna let you know what I was going through
All the time we were apart
I thought of you
You were in my heart
My love never changed
I still feel the same

Especially for you
I wanna tell you I was feeling that way too
And if dreams were wings, you know
I would have flown to you
To be where you are
No matter how far
And now that I'm next to you

No more dreaming about tomorrow
Forget the loneliness and the sorrow
I've got to say
It's all because of you

[CHORUS:]
And now we're back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love I have is
Especially for you

Especially for you
I wanna tell you, you mean all the world to me
How I'm certain that our love was meant to be
You changed my life
You showed me the way
And now that I'm next to you

I've waited long enough to find you
I wanna put all the hurt behind you
Oh,
And I wanna bring out all the love inside you,
Oh

[CHORUS:]

You were in my heart
My love never changed

No more dreaming about tomorrow
Forget the loneliness and the sorrow
I've got to say
It's all because of you

[CHORUS:]
[repeat & fade]

特別為您
我想讓你知道我正經歷
我們始終天各一方
我還以為你
你在我心中
我的愛從未改變
我仍然覺得同樣的寂寞

特別為您
我也想告訴你,是否我也要乘著
夢想的翅膀,你知道
我會飛到你
要你身在何處
不管多遠
現在我旁邊的你

明天沒有更多的夢想
忘記了孤獨和悲哀
我已經到了說
這一切都因為你

[
合唱團: ]
現在我們正在回到一起,連同
我想告訴您我的心哦,所以真正的
和所有愛我已是
特別為您

特別為您
我想告訴你,你的意思世界上所有對我
如何,我確信,我們的愛是為了得到
您改變了我的一生
你給我看的方式
現在我旁邊的你

我已經等了很久,來尋找您的
我想提出的所有傷害你的背後
哦,
我要說出對你所有的愛


[
合唱團: ]

你在我心中
我的愛從未改變

明天沒有更多的夢想
忘記了孤獨和悲哀
我已經到了說
這一切都因為你

[
合唱團: ]
[
重複&淡出]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()