美國鄉村音樂:Laughter in the rain

Scrolling along country roads with my baby和我的愛人在街道上漫步
It starts to rain, it begins to pour
天空開始下雨,頃刻,下起了傾盆大雨
Without an umbrella we’re soaked to the skin
眉宇雨傘我們被淋成了落湯雞
I feel a shiver rum up my spine
我感覺到渾身顫抖
I feel the warmth of her hand in mine
我能感覺到她手裡的溫度
Oh, I hear laughter in the rain
哦,我聽見有人在雨中笑
Walking hand in hand with the one I love
和愛人手把手在街中散步
Oh, how I love the rainy days
哦,和相愛的人在雨中的一天
And the happy way I feel inside
我樂在其中
After a while we run under a tree
我們在樹下追逐
I turn to her and she kisses me
我追到她,她親吻了我
With the beat of the rain on the leave softly
雨水輕柔的打在了樹葉上
She breathes and I close my eyes
她輕輕的呼吸,我閉上了我的眼睛
Sharing our love under stormy skies
在我們的愛河裡沉醉
Oh, I hear laughter in the rain
哦,我聽見有人在雨中笑
Walking hand in hand with the one I love
和愛人手把手在街中散步
Oh, how I love the rainy days
哦,和相愛的人在雨中的一天
And the happy way I feel inside
我樂在其中
I feel the warmth of her hand in mine
我能感覺到她手裡的溫度
Oh, I hear laughter in the rain
哦,我聽見有人在雨中笑
Walking hand in hand with the one I love
和愛人手把手在街中散步
Oh, how I love the rainy days
哦,和相愛的人在雨中的一天
And the happy way I feel inside
我樂在其中
Oh, I hear laughter in the rain
哦,我聽見有人在雨中笑
Walking hand in hand with the one I love
和愛人手把手在街中散步
Oh, how I love the rainy days
哦,和相愛的人在雨中的一天
And the happy way I feel inside
我樂在其中

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()