美國鄉村音樂:How can I tell her

How can I tell her -  美國鄉村音樂

She know when I’m lonesome當我是孤獨的時候她會懂得
She cries when I’m sad
當我難過的時候她會哭
She’s up in the good times
好的時候她會奮進
She’s down in the bad
不好的時候他會消沉
Whenever I’m discouraged, She knows just what to do
無論何時當我精神頹廢,她都知道該怎麼去做
But girl, she doesn’t know about you
但是女孩,她並不知道有你
I can tell her my troubles, she makes them all seem right
我告訴他我的煩惱,她可以幫我解決
I can make up excuses not to hold her at night
我可以找很多藉口在晚上不去抱她
We can talk of tomorrow, I’ll tell beer things that I want to do
我們可以談論未來,我可以談酒類的事情只要我想談
But girl, how can I tell her about you
女孩,我怎麼取告訴她關於你的事?
How can I tell her about you?
我怎麼去告訴她關於你的事?
Girl please tell me what to do
女孩,請告訴我怎麼做
Everything seems right whenever I’m with you
無論何時只要我和你在一起都是幸福的
So girl, won’t you tell me how to tell her about you?
因此,女孩,你能不能告訴我,我怎麼去告訴她關於你的事
How can I tell her I don’t miss her whenever I’m away?
無論我何時離開我不知如何告訴她我不想她
How can I say it’s you I think of every single night and day?
我該怎麼談起那個讓我日夜想念的你
But when is it easy telling someone we’re through
但是當我們走過這段歷程會發現向人談起很容易
Ah girl helps me tell her about you
哦,女孩幫我告訴她關於你的事

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()