美國鄉村音樂:You Need Me

I cried a tear我傷心地哭,流下了眼淚
You wiped it dry
你幫我擦乾
I was confused
我內心迷茫混亂
You cleared my mind
你使我思路清晰
I sold my soul
我出賣了我的心靈
You bought it back for me
你又把它還給了我
And held me up and gave me dignity
幫助我,給我尊嚴
Somehow you needed me
有些時候你需要我
You gave me strength to stand alone again
你給我力量再次站起來
To face the world out on my own again
讓世界再一次步入我的生活
You put me high upon a pedestal
你把我放在高高的基坐上
So high that I could almost see eternity
如此高以至於我能夠看到一切
You needed me
你需要我
You needed me
你需要我
And I can’t believe it’s you
我不能確信這是你
I can’t believe it’s you
我不能確信這是你
I can’t believe it’s true
我不能確信這是你真的
I needed you and you were there
我需要你時你會在那
And I’ll never leave
我不會離開
Why should I leave
為什麼我要離開
I’d be a fool
我是愚蠢的
Cause I finally found someone who really cares
因為我最終找到了我最在乎的人
You held my hand when it was cold
當天冷的時候你牽著我的手
When I was lost you took me home
當我迷路的時候你帶我回家
You gave me hope when I was at the end
當我覺得走到世界盡頭的時候給了我希望
And turned my lies back into truth again
再次把我拉到了這個真實世界
You gave called me friend
你把我當作朋友
You gave me strength to stand alone again
你給了我力量讓我再次站起來
To fare the worm out on my own again
讓我再次擁抱世界
You put me high upon a pedestal
讓我再次擁抱世界
So  high that I could almost see eternity
你把我放在杲杲的基座上,如此高以至於我能夠看到一切
You needed me, you needed me
你需要我,你需要我
You needed me, you needed me
你需要我,你需要我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()