鄉村音樂:On Broadway

On Broadway -  美國鄉村音樂

They say the neon lights are bright on Broadway他們說百老匯的上空總是明亮的
They say there’s always magic in the air
他們說那片天空都是神奇的
But when you’re walking down the street
但是當你在那條街上走著的時候
And you aren’t had enough to eat
你就不會有足夠的感覺
The glitter-rubs right off and you’re nowhere
燈忽明忽暗的閃爍著,你就在那裡
They say the women treat yourself fine on Broadway
他們說女人好對自己好一點就去百老匯
But looking at them just gives me the blues
但是看看她們發現給與的只有傷心
Cause how you gonna make sometime
因為不管你怎樣做都需要花一些時間
When all you got is one thin dime
當你只剩下最後一枚硬幣的時候
And one thin dime won’t even shine your shoes
並且這枚硬幣不會一直在你的口袋裡
They say that I won’t last too long on Broadway
他們說我在百老匯不會待太長的時間
I’ll catch grey hound bus for home they all say
我最終會帶著灰暗回到家鄉
But they’re wrong I know they are
但是他們都錯了
Cause I can play this here guitar
因為我可以在這彈吉他
And I won’t quit till I’m a star on Broadway
而且我不會退出,直到我是百老匯的一個明星

    

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()