美國鄉村音樂:I Can't Tell You Why

I Can't Tell You Why(LIVE) -  美國鄉村音樂

Look at us baby看著我,親愛的
Up all night
直到晚上
Tearing our love apart
我們的愛要失去,我為此神傷
Aren’t we the same two people who lived
為什麼我們不能是在這個世界上相同的兩個人
Through rears in the dark
這些年你一直情緒低落麼
Ooh-oh, every time I try to walk away
哦,每次我試圖走開
Something makes me turn around and stay
但是有些事卻讓我又退回來並且決定留下
And I can’t tell you why
我不能告訴你這是為什麼
When we get crazy
當我陷入瘋狂
It just aren’t right
也許我們並不對
Try to keep your heard, little girl
試圖保留你的想法,小女孩
Girl, I get lonely too
小女孩,我現在很孤獨
You don’t have to worry, just hold on tight
你不用擔心
Don’t get caught in your riffle world
不要陷在你的小小世界裡不能自拔
Cause I love you
因為我愛你
Nothing’s wrong as far as I can see
只要我們相愛就沒有什麼不對
We make it harder than it has to be
雖然這很難
And I can’t tell you why
並且我不能告訴你為什麼不行
No, baby I can’t tell you
親愛的,我不能告訴你為什麼
Why I can’t tell you why
我不能告訴你為什麼
Every time I try to walk away
哦,每次試圖走開
Something makes me turn around and stay
但是有些事卻讓我又退回來並且決定留下
And I can’t tell you why
我不能告訴你這是為什麼
No, baby I can’t tell you
親愛的,我不能告訴你為什麼
I can’t tell you why
我不能告訴你這是為什麼

 

   
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()