Ina Wroldsen一首經典的英文歌:I Wanted You

I Wanted You是歌手Ina的成名曲。Ina Wroldsen挪威創作女歌手,倫敦人。以一首《I wanted you》走紅網路。僅2

0

 

I Wanted You是歌手Ina的成名曲。Ina Wroldsen挪威創作女歌手,倫敦人。以一首《I wanted you》走紅網路。僅25歲的挪威人Ina Wroldsen已成為歐洲和北美最熱門的歌曲作者之一。

I wanted you 英語歌詞帶中文翻譯:

Lately I’ve been thinking about what I can do  
最近我總在想我該怎麼做

I’ve been stressing to fall back in love with you
壓力讓我難以繼續去愛你

I’m so sorry that I couldn’t follow through
抱歉我沒有辦法堅持到底

But I can’t go on this way. I’ve got to stop it babe
但我不想繼續這樣下去我必須讓這一切停止寶貝

You’ve been wonderful in all that you can be
你做什麼都那麼出色

But it hurts when you say that you understand me
但當你說懂我時卻讓我傷心

So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I
所以相信我對不起對不起

I wanted you to be there when I fall
我跌倒時要你陪在身邊

I wanted you to see me through it all
我要你陪著我看盡萬物

I wanted you to be the one I loved
我要你成為我唯一的愛

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

I wanted you to hold me in my sleep
我熟睡時要你將我摟緊

I wanted you to show me what I need
我要你瞭解我的所需

I wanted you to know just how down deep
我要你知道我的愛多深

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

I’ve been pushing hard to open up the door
我曾經艱難地打開門

Trying to take us back to where we were before
想和你一起回到過去

But I’m done. I just can’t do this anymore
但是我選擇了放棄,沒有辦法再這樣下去

‘Cause we can’t be mended, so let’s stop pretending now
因為我倆難以複合. 所以就讓彼此別再假裝

We’ve been walking around in circles for some time
我們曾交集成一個圓

And I think we should head for the finish line
我想也應該到終點了

So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I
所以相信我對不起對不起

I wanted you to be there when I fall
我跌倒時要你陪在身邊

I wanted you to see me through it all
我要你陪著我看盡萬物

I wanted you to be the one I loved
我要你成為我唯一的愛

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

I wanted you to hold me in my sleep
我熟睡時要你將我摟緊

I wanted you to show me what I need
我要你瞭解我的所需

I wanted you to know just how down deep
我要你知道我的愛多深

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

I, I… I’m so sorry baby
親愛的對不起

But I, I… I gotta pack up and leave
但是..我將整裝出發

But I, I’ll always remember how we came close
但是..我將永遠記得我倆如此接近

… to being how I wanted to be
以此來說明我

I wanted you baby
我曾那麼需要你寶貝

I wanted you
曾需要你..

I wanted you to be there when I fall
我跌倒時要你陪在身邊

I wanted you to see me through it all
我要你陪著我看盡萬物

I wanted you to be the one I loved
我要你成為我唯一的愛

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

I wanted you to hold me in my sleep
我熟睡時要你將我摟緊

I wanted you to show me what I need
我要你瞭解我的所需

I wanted you to know just how down deep
我要你知道我的愛多深

I wanted you, I wanted you
我需要你我需要你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()