情歌:《I'll Make Love To You

歌手簡介:

Boyz Men成立於1988年,四個成員都是費城音樂學校的學生,當他們發現四個人的聲音混和在一起要比一個人獨唱悅耳得多的時候,他們走到了一起。Boyz Men60年代的Matown音樂加入了更為豐富的內涵,使這一曾經倍受人們喜愛的音樂形式重新受到了樂迷們的青睞。作為田園歌手代表的Boys Men崇崇尚樸實自然,有清水芙蓉般的曲風。樂隊還擅長演繹多種風格的情歌,DOO-WOPR & B及節奏舞曲。

 

I'll Make Love To You》我會和你溫存中英雙語歌詞:

Close your eyes, make a wish 閉上眼,許個願

And blow out the candlelight吹熄蠟燭

For tonight is just your night因為今夜只屬於你

We’re gonna celebrate, all thru the night我們要慶祝,整夜

Pour the wine, light the fire倒上酒,點上火

Girl your wish is my command女孩,你的願望是我的命令

I submit to your demands我服從你的要求

I’ll do anything, girl you need only ask我會做任何事,你只管開口

I’ll make love to you 我會和你溫存

Like you want me to如你所願

And I’ll hold you tight我會抱緊你

Baby all through the night寶貝,整夜

I’ll make love to you我要和你溫存

When you want me to當你想要我時

And I will not let go 我會一直等待

Till you tell me to直到你讓我如此

Girl relax, let’s go slow 女孩,放鬆,我們慢慢來

I ain’t got nowhere to go我哪也不去

I’m just gonna concentrate on you 我只集中於你

Girl are you ready, it’s gonna be a long night女孩,你準備好了麼?這會是個長長的夜

Throw your clothes on the floor 把你的衣服扔到地上

I’m gonna take my clothes off too我也會脫光我的

I made plans to be with you 這一切我早有計劃

Girl whatever you ask me you know I’ll do 女孩,無論你要求任何你知道我都會去做

I’ll make love to you 我會和你溫存

Like you want me to如你所願

And I’ll hold you tight我會抱緊你

Baby all through the night寶貝,整夜

I’ll make love to you我要和你溫存

When you want me to當你想要我時

And I will not let go 我會一直等待

Till you tell me to只到你讓我如此

Baby tonight is your night 寶貝,今夜屬於你

And I will do you right我會好好待你

Just make a wish on your night在你的夜許你的願

Anything that you ask你要的任何

I will give you the love of your life我會給你一生的愛

I’ll make love to you我會和你溫存

Like you want me to如你所願

And I’ll hold you tight我會抱緊你

Baby all through the night寶貝,整夜

I’ll make love to you 我要和你溫存

When you want me to當你想要我時

And I will not let go我會一直等待

Till you tell me to直到你讓我如此

I’ll make love to you 我會和你溫存

Like you want me to 如你所願

And I’ll hold you tight我會抱緊你

Baby all through the night寶貝,整夜

I’ll make love to you 我會和你溫存

When you want me to 當你想要我時

And I will not let go 我會一直等待

Till you tell me to直到你讓我如此

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()