The Cranberries 卡百利樂隊(小紅莓樂隊)值得一聽的歌曲《dreaming my dreams

歌手:The Cranberries 卡百利樂隊(小紅莓樂隊)  專輯:《No Need To Argue(勿需爭辯)

 

dreaming my dreams》中英歌詞:

All the things you said to me today.今天你對我說的一切

Changed my perspective in every way.改變了我各方面的想法

These things count to mean so much to me.算算這些東西對我來說是如此的重要

Into my faith you and your baby.我會對你忠誠, 還有你的寶貝

It's out there ! 它們都存在於我

If you want me.如果你需要我I'll be there.我就會在那裡

I'll be dreaming my dreams with you我將會和你一起實現我的夢

And there's no other place.再沒有什麼地方

That I'd lay down my face.可以讓我將自己的臉躺下來

Dreaming my dreams with you.我將和你一起實現我的夢

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()