(Everything I Do)I Do It For You (我所做的一切)都是為你

(Everything I Do)I Do It For You (我所做的一切)都是為你

歌手簡介:

影片《羅賓漢》的成功也使一位搖滾歌星從此廣為人知,他就是布萊恩·亞當斯。影片的主題曲“Everything I Do,I Do It for you”成了一首紅極一時的流行金曲,而MTV中布萊恩·亞當斯手抱電吉它在森林中演唱的形象也從此深入人心。

 

 

中英雙語歌詞:

Look into my eyes 看著我的雙眼

You will see what you mean to me 你就會知道你對我意味著什麼

Search your heart search your soul 在你的心中尋找,在你的靈魂中尋找

And when you find me there you'll search no more 當你找到我的時候,你就無須再尋覓

Don't tell me it's not worth trying for 不要告訴我那不知的一試

You can't tell me it's not worth dying for 不要說那不值得為之付出生命

You know it's true 你知道它是真的

Everything I do 我所做的一切,

I do it for you 都是為你

Look into your heart 看著你的心

You will find there's nothing there to hide 你會發現那裡沒有東西隱藏

Take me as I am take my life 取走我---就是我本身,取走我的生命吧!

I would give it all I would sacrify 我會犧牲所有

Don't tell me it's not worth fighting for 不要告訴我不值得為它而戰

I can't help it there's nothing I want more 我無法控制,我無須再多

You know it's true 你知道它是真的

Everything I do 我所做的一切,

I do it for you 都是為你

There's no love 那裡沒有

Like your love 像你的愛一樣的愛

And no other 也沒有其他人

Could give more love 能如你般給我更多的愛

There's no one 沒有任何人

Unless you're there 除了你

All the time all the way 不管何時不管何地

Ah you can't tell me it's not worth trying for 你不能告訴我那不值得努力

I can't help it there's nothing I want more 我無法控制,我無需更多

Yeah I would fight for you 我會為你而戰

I'd lie for you 為你而死

Walk the wire for you 為你赴湯蹈火

Yeah I'd die for you 為你而死

You know it's true 你知道它是真的

Everything I do 我所做的一切,

I do it for you 都是為你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()