I knew I loved you Savage Garden 經典之作

 

這首“I Knew I Loved You”曲韻甜美細膩,洋溢著尋得真愛的喜悅!mv的女主角則是憑藉著蜘蛛俠大紅的女星Kirsten Dunst(柯爾斯滕·鄧斯特)!

中英歌詞:

Maybe it's intuition   

或許,這只是直覺   

But some things you just don't question   

但是你卻不聞不問。   

Like in your eyes   

就象在你眼中   

I see my future in an instant   

我看到了我的未來   

And there it goes   

時光如斯——   

I think I've found my best friend   

我已經覓到了我最好的朋友   

I know that it might sound more than a little crazy   

聽上去這可能有點瘋狂   

But I believe   

但是我相信——   

I knew I loved you before I met you   

我知道在我們相遇前我已經愛上你   

I think I dreamed you into life   

我覺得與你相伴,如醉如夢   

I knew I loved you before I met you   

我知道在我們相遇前我已經愛上你   

I have been waiting all my life   

我已經等了整整一生   

There's just no rhyme or reason   

沒有浪漫,沒有原因   

Only this sense of completion   

只有這一種完滿的感覺   

And in your eyes   

在你的眼中   

I see the missing pieces   

相思化成千萬碎片   

I'm searching for   

我在尋找著你   

I think I've found my way home   

我找到了回家了路   

I know that it might sound more than a little crazy   

這聽上去有一點瘋狂   

But I believe   

但是我相信   

I knew I loved you before I met you   

我知道在我們相遇前我已經愛上你   

I think I dreamed you into life   

我覺得與你相伴,如醉如夢   

I knew I loved you before I met you   

我知道在我們相遇前我已經愛上你   

I have been waiting all my life   

我已經等了整整一生   

A thousand angels dance around you   

無數天使在你身旁飛舞   

I am complete now that I've found you   

找到你才是完整的我

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()