邁克爾.傑克遜:The lady in my life

the lady in my life 
michael jackson 
there'll be no darkness tonight 
lady our love will shine 
just put your trust in my heart 
and meet me in paradise 
you're every wonder in this world to me 
a treasure time won't steal away 
so let me keep you warm 
through the shadows of the night 
let me touch you with my love 
i can make you feel so right 
just come into my arms 
while the world goes spinnin' by 
and in the glow of candlelight 
i will show you you're the lady in my life 
don't need no fortune or fame 
i just want you close to me 
no time for casties in space 
or livin' in make believe 
i'd trade it all for just a rainy day 
as long as i know you'll be there 
so listen to my heart 
lay your body close to mine 
let me fill you with my dreams 
i can make you feel so right 
and baby through the years 
gonna love you more each day 
so i promise you tonight 
that you'll always be the lady in my life 
lay back in my tenderness 
let's make this a night we won't forget 
girl, i need your sweet caress 
reach out to a fantasy 
two hearts in the beat of ecstasy 
come to me 
and i will keep you warm 
through the shadows of the night 
let me touch you with my love 
i can make you feel so right 
and baby through the years 
even when we're old and grey 
i will love you more each day 
'cause you'll always be the lady in my life 
ma jiali 1999 08 06

我們不會黑暗今晚 

夫人將照耀我們的愛 

只是把你的信任,我的心 

並滿足我在天堂 

每一個想你在這個世界給我 

寶庫時間不會搶走 

所以聽我的心 

躺在你的身體旁邊的地雷 

讓我填寫您與我的夢想 

我可以讓你感到非常正確 

和嬰兒通過多年 

要去愛你每一天 

邁克爾傑克遜 

所以我答應你今晚 

您將永遠是我生命中夫人 

奠定回到我的溫柔 

讓我們這一個晚上,我們不會忘記 

女孩,我需要你們的甜蜜愛撫 

伸出雙手,以一種幻想 

兩個心臟在跳動的搖頭丸 

來找我 

和我將隨時向你表示熱烈 

通過陰影的夜晚 

讓我談談你我的愛 

我可以讓你感到非常正確 

和嬰兒通過多年 

甚至當我們老灰 

我會愛你每一天 

睡眠的女孩,讓我讓你溫暖 

您是我一生中夫人 

填寫你的甜蜜愛情 

夫人總是在我的生活 

奠定回到我的溫柔 

您是我一生中夫人 

岩石我撫摸你的甜蜜 

夫人總是在我的生活 

 

留在我 

我希望你留在我 

我需要你我身邊 

沒有你無處 

讓我讓你溫暖 

你是我夫人 

填寫你的甜蜜愛情 

我想撫摸你,寶寶 

你是我夫人和我愛你的女孩 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()