英文情歌:Colbie Caillat 蔻比.凱蕾愛上你 Fallin' For You

"Fallin' For You"是是美國創作型女歌手Colbie Caillat的第二張專輯《Breakthrough》當中的首支主打單曲。

0

http://www.tudou.com/v/P5edD_ozsRk/&resourceId=0_05_05_99/v.swf



"Fallin' For You"
是是美國創作型女歌手Colbie Caillat的第二張專輯《Breakthrough》當中的首支主打單曲。歌曲是Colbie一貫的流行民謠風格。歌曲描述的是一位墮入愛河的女子忐忑而又興奮的心情,是一首不錯的情歌。在談到這首單曲時,Colbie表示:"這首歌想說的其實是愛上了自己的朋友的故事。我們一起出去玩,然後突然我發現整個屋子都沒人了,只剩下我和他。房間裡很安靜,而我卻感到很快樂。第二天我就寫下了這首歌。"
 

 

Colbie Caillat - Fallin' For You

 

I don't know' but I think不知道但我想 

I may be fallin' for you我或許是愛上了你

Droppin' so quickly'陷的如此快

maybe I should keep this to myself或許我應該就保持這樣 

Wait until I know you better一直等待直到對你更瞭解

I am tryin' not to tell you'我在嘗試不告訴你

but I want to但我又想

I'm scared of what you'll say你要說的會嚇到我

So I'm hidin' what I'm feelin'因此我藏起我的感覺

But I'm tired of holdin' this inside my head但是我感到疲憊把這份愛藏在我腦中

I've been spendin' all my time我會用我一生的時間

just thinkin' 'but you只是對你憧憬

I don't know what to do'只是對你憧憬

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你 

 

I've been waitin' all my life'我等待了一生

and now I found you現在我找到了你

I don't know what to do'我舉足無措 

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你 

I'm fallin' for you我愛上了你 

 

As I'm standin' here' and you hold my hand因為我很清楚你牽著我的手

Pull me towards you' and we start to dance把我拉向你開始跳舞

All around us' I see nobody在我們周圍我誰也看不到

Here in silence' it's just you and me安靜只有你和我

I am tryin' not to tell you'我在嘗試不告訴你

but I want to但我又想

I'm scared of what you'll say你要說的會嚇到我

So I'm hidin' what I'm feelin'因此我藏起我的感覺 

But I'm tired of holdin' this inside my head但是我感到疲憊把這份愛藏在我腦中

I've been spendin' all my time我會用我一生的時間 

just thinkin' 'bout you只是對你憧憬

I don't know what to do'我舉足無措

I think I'm fallin' for you我想我是愛上你了

I've been waitin' all my life'我等待了一生

and now I found you現在我找到你了

I don't know what to do'我舉足無措

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你

I'm fallin' for you我愛上你了

 

Oh' I just can't take it'我就是不能習慣 

my heart is racin'我的心跳加速

Emotions keep spinnin' out情感蔓延

 

I've been spendin' all my time我會用我一生的時間

just thinkin' 'bout you只是對你憧憬

I don't know what to do'我舉足無措

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你

I've been waitin' all my life'我等待了一生

and now I found you現在我找到你了

I don't know what to do'我舉足無措

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你

I'm fallin' for you'我愛上你了

I think I'm fallin' for you我想我是愛上了你

I can't stop thinkin' 'bout it'我無法停止想像

I want you all around me我想讓你陪伴

And now I just can't hide it'現在我再無法隱藏了

I think I'm fallin' for you我愛上了你

I can't stop thinkin' 'bout it'我無法停止想像

I want you all around me我想讓你陪伴 

And now I just can't hide it'現在我再無法隱藏了 

I think I'm fallin' for you我愛上了你

I'm fallin' for you'我愛上了你

oh' oh' oh' no' no' oh' oh' oh' oh

Oh' I'm fallin' for you 我已經愛上你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()