7 Days 愛你沒商量 Craig David

  英國樂壇小天皇克雷格-大衛(Craig David)被譽為本世紀首位英國樂壇巨星,對他的評價是穩重而不滄桑”“流暢而不造作”“甜而不膩。其2000年推出的專輯《天生好手》(Born To Do It)已問鼎全球7個國家的冠軍寶座。《7天》即選自它,是首旋律很輕快的R&B風格歌曲,隨意地哼唱出一段維持了7天的戀情,都是大白話:開始于星期一淩晨三點的一見鍾情,星期二請喝茶,星期三已是繾綣鴛鴦……

7的跟踪#10天生就是做它的相冊。它是由泰森,大衛·邁克爾/ LA脊柱,安娜瑪麗亞。

7 Days
Craig David

On my way to see my friends who lived a couple of blocks away from me
As I walked through the
 subway it must have been about quarter past three
In front of me stood a beautiful honey with a beautiful body
She asked me for the time. I said it'd cost her her name
A six 
digit number and a date with me tomorrow at nine

Did she decline? No. Didn't she mind? I don't think so
Was it for real? Damn sure. What was the deal? A pretty girl aged 24
So was she 
keen? She couldn't wait. Cinnamon queen? let me update
What did she say? She said she'd love to 
Rendezvous she asked me what we were gonna do
I said we'd start with a bottle of moet for two

(Chorus)
Monday. I took her for a drink on Tuesday
We were making love by Wednesday 
And on Thursday and Friday and Saturday 
We 
chilled on Sunday. I met this girl on Monday 
I took her for a drink on Tuesday. We were making love by Wednesday 
And on Thursday and Friday and Saturday. We chilled on Sunday

Nine was the time 'cause I'll be getting mine and she was looking fine
Smooth talker. She told me she'd love to
 unfold me all night long
Ooh I loved the way she kicked it from the front to back she 
flipped 
And I hope that she'd care 'cause I'm a man who'll always be there

I'm not a man to play around baby. 'Cause a one night stand isn't really fair
From the first 
impression girl hmm you don't seem to be like that
'Cause there's no need to chat for there'll be plenty time for that
From the subway to my home endless ringing of my phone
When you feeling all alone, all you gotta do is just call me, call me

(Chorus)

Since I met this special lady, ooh yeah, I can't get her off my mind
She's one of a kind and I 
ain't about to deny it
It's a special kind of thing with you oh...

在我去看看我的朋友
是誰從我過著幾個街區
當我通過地鐵走到
那一定是約三時一刻

在我的面前
站著一個漂亮的蜂蜜有一個美麗的身體
,她問我的時候,我說這會耗費她的名字
一個六位數字和明天的日期跟我九點

她拒絕了?” 
“ 
沒有” 
沒,她介意嗎?” 
“ 
我不這麼認為

這是真的?” 
“ 
該死的肯定” 
什麼交易?” 
“ 
年齡在24一個漂亮的女孩

所以是她熱衷?” 
“ 
她不能等待” 
肉桂皇后?” 
“ 
讓我更新

她說了什麼?” 
她說,她想約會” 
她問我,什麼我們該怎麼辦?” 
我說先用一瓶酩悅的兩

星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們做愛週三
和上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

我遇見這個女孩在星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們在星期三做愛
而上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

九是時候
因為我會得到我的
她看起來很好
鶯聲燕語,她告訴我她很想整夜上演我

噢,我喜歡她踢的方式
從前面,她翻轉它的背面
回她彈了,嚯的方式,她踢
我哦,我啊,希望她會在意
因為我一個人誰永遠都會

哦,是的,我不是一個人身邊的寶寶玩
哦耶,導致一夜情是不是真正的公平
從第一印象的女孩,你似乎並不像說
因為沒有必要聊就會有足夠的時間為

從地鐵到我家
我的電話一直響
當你感到孤單
你要做的就是打電話給我,叫我

星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們做愛週三
和上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

我遇見這個女孩在星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們在星期三做愛
而上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

打破它,打破它,
因為我遇到了這個特殊的小姐
哦,是的,我不能讓她離開我的腦海
,她是獨一無二的,我是不是要否認
這是一種特殊的東西和你在一起,留在我身邊

星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們做愛週三
和上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

我遇見這個女孩在星期一
帶她去喝一杯在星期二
我們在星期三做愛
而上週四,週五和週六,我們在星期日冷靜

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()