Streets of love街道之戀

 Lyrics By Rolling Stones

 
 

You're awful bright
You're awful smart 
I must admit
You broke my heart

The awful truth 
Is really sad
I must admit 
I was awful bad

While lovers laugh 
And music plays
I stumble by 
And I hide my pain

Mmmmthe lamps are lit
The moon is gone

 
 

I think I've crossed
The Rubicon

And IIIIIII
Walk the streets of love
And they're full of tears

And IIIIIII
Walked the streets of love
And they are full of fears

While music pumps
From passing cars
A couple watch

 

 

Me from a bar

A band just played
The wedding march
And the corner store
Mends broken hearts

And a woman asks me for a dance
Ooooohit's free of charge
Just one more chance

OOhhbut IIIIIII
Walk the streets of love
And they're full of tears

And IIIIIII
Walk the streets of love
For a thousand years... Oh...tell me now...Ahh...

I walk the streets of loveand they're drenched with tearsohhh...

 

 

You had the moves 
You had the cards
I must admit
You were awful smart

The awful truth
Is awful sad
I must admit
I was awful bad

And IIIIIII
Walk the streets of love
And they're drenched in tears

And IIIIIII
I walk the streets of love
For a thousand years

And IIIIIII
Walk the streets of love
And they're drenched with tears

 

 中文歌詞 滾石 

 

 


街道之戀

你非常漂亮
也很聰明
我必須承認
你傷透了我。

這個糟透的事實
讓人好悲傷
我必須承認
我壞透了

情侶們在笑
音樂響起
我躑躅前行
藏起我的傷痛

夜燈初上
月亮不見了
我想我已走上
不歸路

 
 

可是我,我,我,我,我,我…… 
走過愛的街道
滿是淚水

可是我,我,我,我,我,我…… 
走過愛的街道
滿是恐懼

車輛駛過
飄出的音樂漲滿空氣
一對情侶
坐在酒吧望著我

樂隊剛剛奏過
婚禮進行曲
街角的百貨店
撫慰心碎

一個女人請我跳舞,
哦,不用付錢,
又有機會來了

 
 

可是我,我,我,我,我,我…… 
走過愛的街道,
滿是淚水

可是我,我,我,我,我,我…… 
走過愛的街道
仿佛挨過千年…… 告訴我……

我走過愛的街道,已被淚水淹沒的街道

你手段高明
你勝券在握
我必須承認
你聰明透頂

這個糟透的事實
讓人悲傷透頂
我必須承認
我壞透了

可是我,我,我,我,我,我…… 
走過愛的街道
已被淚水淹沒的街道

可是我,我,我,我,我,我……
走過愛的街道
仿佛挨過千年

可是我,我,我,我,我,我……
我走過愛的街道,已被淚水淹沒的街道

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()