Love Will Remember 愛會記得賽琳娜·戈麥斯與賈斯汀·比伯合作曲目

賽琳娜·戈麥斯,臺灣譯:賽琳娜·戈梅茲;美國歌手和演員,生於德克薩斯州Grand Prairie小鎮,被稱為Miley Cyrus最強勁的對手。6歲開始對表演產生興趣,7歲出演美國著名兒童電視節目《Barney and Friends 》,10歲被迪士尼全球才藝計畫發掘。代表作品有:《公主保護計畫》、《kiss & tell》、《灰姑娘之舞動奇跡》和《蕾蒙娜和姐姐》等。

 

 

Love Will Remember這首歌是她和前男友賈斯汀·比伯一起合作的歌曲,也算是紀念他們的愛情了!就在今年上半年,賽琳娜在艾倫脫口秀中明確說明她和賈斯汀·比伯徹底和平分手。

Selena Gomez - Love Will Remember Lyrics

賽琳娜·戈麥斯-愛會記得

中英雙語歌詞:

Justin:

hey babe it's me, i just wanted to call to tell you that i love you so so so so much, just wanted to let you know that you are my princess, you are worthy of all of the love in the world, you are the love of my life.

賈斯汀:

嘿,寶貝,是我,我只想打電話告訴你,我非常非常非常愛你,只是想讓你知道,你是我的公主,在這個世界,你值得所有的愛,你是我生命中的愛人。

nows all we got and time can't be bought.I know it inside my heart forever will forever be ours.even if we try to forget, love will remember.

我們現在擁有的所有和時光,是買不來的。我知道愛永遠在我心底,永遠永遠在我們心底。即使我們試著忘記,愛會記得。

you said you love me, I said I loved you backwhat happened to that, what happened to thatall your promises, and all them plans we had, what happened to that, what happened to thatboom gone, yeah we move on, even if we try to forget,

你說你愛我,我說我也愛你,那之後發生了什麼,那之後發生了什麼,你所有的承諾,所有那些我們曾經的計畫,那之後發生了什麼,那之後發生了什麼,當愛繁花凋謝,我們繼續前進,即便我們試著忘記。

Chorus:

love will remember you, love will remember me I know it inside of my heart,forever will forever be ours, even if we try to forget, love will remember, love will rememberlove will remember, love will remember, love will remember

合唱:

愛會記得你,愛會記得我,我知道愛在我心底,愛永遠永遠在我們心底,即使我們試著忘記,愛會記得,愛會記得,愛會記得,愛會記得,愛會記得

the trips we dreamed of taking the tacks left on the map,what happened to that, what happened to thatwhen all you had was nothing, and all we did was laughwhat happened to that, what happened, what happened to thatboom gone, yeah we move on, even if we try to forget

我們把夢想的旅行釘在地圖上,那之後發生了什麼,那之後發生了什麼,當你擁有的變得什麼都不是,所有我們能做的只能是大笑,那之後發生了什麼,發生了什麼,那之後發生了什麼當愛繁花凋謝,我們繼續前進,即便我們試著忘記。

love will remember you, love will remember me i know it inside of my heart,forever will forever be ours, even if we try to forget, love will remember, love will rememberlove will remember love will remember love will remember

愛會記得你,愛會記得我,我知道愛在我心底,愛永遠永遠在我們心底,即使我們試著忘記,愛會記得,愛會記得愛會記得,愛會記得,愛會記得

break down the walls let heaven in, somewhere and forever we'll dance again,we used to be inseparable, I used to think that I was irreplaceablewe lit the whole world up, before we blew it up,I still just don't know, how we screwed it upforever, forever, foreverrrrrr

打破壁壘,讓天堂的光芒照進,永遠的,在某個地方我們又將起舞,我們習慣了形影不離,我曾以為我是不可替代的,我們點燃了整個世界,在我們把它炸掉之前,我仍然不懂,我們怎麼搞砸了。永遠,永遠,永遠、、、、、、

love will remember you, love will remember me i know it inside of my heart,forever will forever be ours, even if we try to forget, love will remember, love will rememberlove will remember love will remember love will remember

愛會記得你,愛會記得我,我知道愛在我心底,愛永遠永遠在我們心底,即使我們試著忘記,愛會記得,愛會記得愛會記得,愛會記得,愛會記得

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()