Maria ArredondoThat Day

歌手簡介:

Maria Arredondo瑪麗亞·亞瑞唐多的音樂風格是一種流行樂和夢幻流行樂的混合,類似於M2M, Natalie Imbruglia, Michelle Branch, JewelTheCranberries這樣的藝術家們。

 

that day》中英雙語歌詞:

Something'about out your eyes 你的眼睛充滿的某些東西

That I can not forget 使我至今也不能忘懷

Something about out your smile 你的笑容洋溢的某些東西

Makes it hard for me to sleep at night 使我夜晚翻來覆去地睡不著

Something about me 於是我的語言舉止

Does't work like normally 開始變得不正常

Something about you你的一切一切

That can't hold on to 在我的世界裡,開始盤旋

Am I waiting in vain? 難道我應該再繼續這無意義的等待?

Do I deserve this pain? 我應該要承受這份疼痛?

When will i see you again? 何時我會再見到你呢

Why did you talk to me ?that day那天你為什麼跟我說話

Why did you say those things? that day 那天你為什麼又說那些東西

Why did you come to me ?then walk away 為什麼你來到我身邊卻又走開?

When there was something in the air 明明在那天我在路上碰到你

When there was somethingsomething in the air空氣中一直充滿著某些東西

A guy like you belongs to somebody else 如果是你屬於其他女孩了

A guy like you will never come back again 你再也回不到過去了

Do you think of me now 在她身邊,你會想起我麼

Do you ever wonder how你曾經是否盼望著

That I believe that fate will bring you back to me again命運會把你再次帶到我身邊

We can meet again, meet again? 我們會再次碰見麼,再次見面麼?

Why did you talk to me ?that day那天你為什麼跟我說話?

Why did you say those things? that day 那天你為什麼又說那些東西?

Why can I not forget that day 為什麼我一直忘不了那天

Why can I not find words to say 甚至找不出話來解釋

Why did you come to me ?then walk away 為什麼你來到我身邊卻又走開?

When there was something in the air 明明在那天我在路上碰到你

Something in the way I meet you that day 空氣中充斥著某些東西,在我遇到你的那天

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()