尚雯婕新曲:Love warrior

The sky is covered by clouds

天空烏雲籠罩
A thunderstorm is coming

暴風雨即將來臨
Tiredness and pain keep weakening me

我疲憊難堪
I’m almost desperate

我幾近絕望。
This close to desperate    

我就要絕望。
But I am too proud to say it    

但是驕傲使我不願承認

 

 



Get up from my feet I'm walking and walking

我掙扎起身,我倔強不停前行
I'm a warrior for your love    

我是為你而愛的戰士
Moon light spread on my shoulder

月光傾灑我肩
Blood is rushing through my veins

血液在我血脈奔湧

Lead me to the sky

帶我飛向天空
I'm not afraid to die

我不懼怕死亡
This is like a test

這是場考驗

I'm not that kind of girl    

我不是那種女孩
What do you think of me

你是怎麼樣的呢?
This question's enemy

這問題的敵人
It's like an enemy To me

它對我而言就象個敵人

Sick and tired my heart is always broken

我的心又倦又累,它總是破碎
Silver warrior with out destination

白銀戰士我沒有終點
I'm not able to explain the reason

我解釋不了這緣由
tell me tell me tell me

告訴我告訴我

I'm a bird I'm flying across the river    

我是只鳥兒飛越這河流
This is my land I'll never surrender

這是我的領地我不會投降
I'm so Wounded I can't find my lover

找不到我的愛人我如此受傷
Save me save me save me

救救我吧救救我

 

 



Get up my love

起來吧,我的愛
Get up my love

起來啦,我的愛
Wake up my love

醒來我的愛
Hehe

My love is full, my love is pure

我的愛滿滿的,我的愛純粹的
My love is blind, my love is deaf

我的愛看不見的,我的愛聽不著的。
My love is a child

我的愛是個孩子
A child who likes to cry

一個愛哭的孩子
My love is a question

我的愛是個問題
But you are not the answer

你卻不是這問題的答案

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()