邁克爾.傑克遜:Liberian girl

Liberian girl.. 賴比瑞亞女郎 
You came and you changed my world
你的到來改變了我的世界 
A love so brand-new
帶給我一場嶄新的愛情 
Liberian girl...
賴比瑞亞女郎 
You came and you changed me girl
你的到來改變了我,我的好姑娘 
A feeling so true
這感受是如此真實 

Liberian girl
賴比瑞亞女孩 
You know that you came
你知道你的到來 
And you changed my world
改變了我的世界 
Just like in the movie
就象生活在電影裡 
With two loves in a scene
螢幕上只有相愛的兩個人 
And she says..."do you love me"
她問:你愛我麼?” 
And he says so endlessly...
他回答:此情不渝……” 
I love you, liberian girl“
我愛你,賴比瑞亞女郎” 

(Naku penda piya-naku taka piya-mpenziwe) 

Liberian girl...
賴比瑞亞女郎 
More precious than any pearl
你比任何珠寶都更珍貴 
Your love so complete
你的愛是如此完整 
Liberian girl...
賴比瑞亞女郎 
You kiss me then, ooh, the world
當你吻我的時候,我擁有了整個世界 
You do this to me
給予我全部 

Liberian girl
賴比瑞亞女孩 
You know that you came
你知道你的到來 
And you changed my world
改變了我的世界 
Just like in the movie
就象生活在電影裡 
With two loves in a scene
螢幕上只有相愛的兩個人 
And she says..."do you love me"
她問:你愛我麼?” 
And he says so endlessly...
他回答;海枯石爛……” 
I love you, liberian girl“
我愛你,賴比瑞亞女孩” 

(Naku penda piya-naku taka piya-mpenziwe) 

Liberian girl...
賴比瑞亞女孩 
You know that you came
你知道你的到來 
And you changed my world
改變了我的世界 
I wait for the day
我在等待那一天 
When you have to say "I do"
你對我說我願意” 
And I'll smile and say it too
我也會笑著說同樣的話 
And forever we'll be true
我們會彼此忠誠直到永遠 
I love you, liberian girl, all the time
我愛你賴比瑞亞女孩,直到永遠 
I love you liberian girl, all the time
我愛你賴比瑞亞女孩,直到永遠 
I love you, i love you baby
我愛你,我愛你寶貝 
I want you, i love baby
我需要你,我愛你寶貝 
Ooh! I love you baby, I want you baby, ooh!
噢!我愛你寶貝,我需要你寶貝,噢!……

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()