讚美耶穌基督歌曲:Purify my heart淨化我的心

Purify my heart
Let me be as gold
And precious silver
Purify my heart
Let me be as gold
Pure gold

Refiner's fire
My heart's one desire
Is to be holy
Set apart for You Lord
I choose to be holy
Set apart for You My Master
Ready to do Your will

Purify my heart
Cleanse me from within
And make me holy
Purify my heart
Cleanse me from my sin
Deep within

Refiner's fire
My heart's one desire
Is to be holy
Set apart for You Lord
I choose to be holy
Set apart for You My Master
Ready to do Your will

Refiner's fire
My heart's one desire
Is to be holy
Set apart for You Lord
I choose to be holy
Set apart for You My Master
Ready to do Your will

Oh, yes


讓我成為黃金
及貴金屬白銀
淨化我的心臟
讓我成為黃金
純金精煉的火

我的心臟的一個願望是要成為聖潔一套,

除了你主我選擇成為聖潔一套,

除了你我的主人

準備做您將淨化我的心臟從內部潔淨我,

使我的聖淨化

我的心臟從潔淨

我的罪內心深處

煉金之火我的心臟的一個願望是要成為聖潔一套,

除了你主我選擇成為聖潔一套,

除了你我的主人準備這樣做

你會煉金之火

我的心臟的一個願望是要成為聖潔一套,

除了你主我選擇成為聖潔一套,

除了你我的主人

準備做你的旨意哦,是的

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()