讚美耶穌基督歌曲You light up my life 你照亮我的生命 
Artist: Debbie Boone

So many nights I sit by my window 

多少個夜晚,我獨坐窗前
Waiting for someone to sing me his song 

等待有人為我唱情歌
So many dreams 

多少個夢裡
I kept deep inside me, alone in the dark 

我獨自在深沈的黑暗中
But now you've come along 

如今,你來到我身邊
You light up my life 

你照亮我的生命
You give me hope to carry on 

帶給我活下去的希望
You light up my days and fill my nights with song 

你照亮我的日子,用歌填滿我的夜晚
Rolling at sea, adrift on the water 

在海中翻滾,在水裡漂浮
Could it be finally, I'm turning for home 

這一切是否已結束,我正掉頭返航

Finally, a chance to say "hey, I love you" 

終於有機會說:「嗨!我愛你!」 
Never again to be all alone 

再也不會孤單一人
It can't be wrong 

不會再錯了 
When it feels so right 

當一切如此美好
Cause you light up my life 

因為,你照亮了我的生命

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()