讚美耶穌基督歌曲10,000 Reasons一萬個理由〈頌揚主〉

 

Matt Redman 

 

[Chorus]
Bless the Lord, O my soul
O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name

The sun comes up, it's a new day dawning
It's time to sing Your song again
Whatever may pass, and whatever lies before me
Let me be singing when the evening comes

[Chorus]
Bless the Lord, O my soul
O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name

You're rich in love, and You're slow to anger
Your name is great, and Your heart is kind
For all Your goodness I will keep on singing
Ten thousand reasons for my heart to find

[Chorus]
Bless the Lord, O my soul

 

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_matt-redman_song_10-000-reasons-bless-the-lor

 


O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name

And on that day when my strength is failing
The end draws near and my time has come
Still my soul will sing Your praise unending
Ten thousand years and then forevermore

[Chorus x2]
Bless the Lord, O my soul
O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name

Jesus, I'll worship Your holy name
Lord, I'll worship Your holy name

Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name
Jesus, I'll worship Your holy name
I'll worship Your holy name

 

合唱]
主啊,我就崇拜你的聖名 

太陽升起,我的靈魂 
 
O
之前從來沒有我的靈魂崇拜他的聖名 

唱就像我的靈魂 
O O
祝福是新的一天來臨是時候唱首歌再次 

無論可傳遞的無論擺在面前我 
讓我當夜晚來臨 

[
合唱
耶和華祝福會唱歌O 我的靈魂 
O
我的靈魂我就崇拜你的聖名 


 
O
之前從來沒有我的靈魂崇拜他的聖名 

唱就像你豐富的愛,和你發怒 
你的名字是偉大的和你的心是爲所有您我會不斷的美善種 
上唱歌 
1
萬原因我找到 

[
合唱
祝福耶和華的心
O
我的靈魂我的靈魂

 

崇拜他的聖名 
唱歌像從未 

我的靈魂我就崇拜你的聖名 

日那一天,當我的力量沒有附近的 
結束繪製和我的時間來 
我的靈魂仍然會唱你贊美無休止 
1
萬多年和那麼海枯石爛 

[
合唱 x 2] 

O
我的靈魂我的靈魂崇拜他的聖名 

唱像之前 

我的靈魂永遠不會,我會崇拜耶和華祝福你神聖名稱 

耶稣,我會崇拜你的聖名 
勛爵、我會崇拜你的聖名 

星像之前 

我的靈魂永遠不會,我會崇拜你的聖名耶稣 
我會崇拜你的聖名我會崇拜你的聖名 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()