讚美耶穌基督歌曲Who Am I 我是誰--For Nick Vujicic

 

 

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have.
I want someone to love me
For who I am

Nothing makes sense, nothing makes sense anymore
Nothing is right, nothing is right when your gone.
I'm losing my breath, I'm losing my right to be wrong
I'm frightened to death, I'm frightened that I won't be strong

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am

I'm shaking it off, I'm shaking off all of the pain.
You're breaking my heart, breaking my heart once again

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness 
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am

(GUITAR SOLO)
(Are you gonna love me, Yeah)
(For who I am)

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am

Yeah, who I am.

 

我希望有人來愛我
為我是誰
我希望有人需要我
有那麼糟糕?
我想打破所有的瘋狂
,但它是我的一切,
我希望有人來愛我
為我是誰, 

 

沒有什麼是有意義的,

 

什麼是有意義的

 

再也 沒有什麼是對的,

 

什麼是當你走了

 

。正確的 我失去了我的呼吸,

 

我失去了我的權利是錯誤的 

 

我嚇死了,我很害怕,我不堅 

 

我希望有人能愛我,

 

 對於我是誰 

 

我希望有人需要我 

 

有那麼糟糕?

 

 我想打破所有的瘋狂 

 

但它是所有我曾經 

 

我希望有人愛我

 

 對於我是誰 

 

我搖它,

 

我擺脫所有的痛苦。

 

 你打破我的心臟,

 

打破我的心臟再次 

 

我希望有人愛我 

 

對於我是誰我希望有人需要我 

 

有那麼糟糕? 

 

我想打破所有的瘋狂 

 

但它是我的一切 

 

我希望有人來愛我

 

 對於我是誰 (吉他獨奏) 

 

(你是要愛我,是啊) 

 

(對於我是誰) 我希望有人來愛我 

 

我是誰 我希望有人需要我

 

 是如此糟糕?

 

 我想打破所有的瘋狂 

 

但它是所有我曾經 

 

我希望有人來愛我 

 

我是誰 是啊,我是誰。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()