讚美耶穌基督歌曲Beautiful Ending完美結局

 

Oh tragedy has taken so many
Love lost cause it all forgot who you were
And it scares me to think that I would choose
My life over you
Oh my selfish heart
Divides me from you
It tears us apart

So tell me what is our ending
Will it be beautiful
So beautiful

Oh why do I let myself let go
Of hands that painted the stars and holds tears that fall
And the brighter my heart makes me forget
It's not me but you
Who makes the heart beat
I'm lost without you
You're dying for me

So tell me what is our ending
Will it be beautiful
So beautiful
Will my life find me by your side
Your love is beautiful
So beautiful

At the end of it all I wanna be in your arms [x4]

So tell me what is our ending
Will it be beautiful
So beautiful
Will my life find me by your side
Cause your love is beautiful
So beautiful

 

呵呵悲劇了這麼多
的愛丟失造成這一切忘了你是誰
它恐嚇我認為我會選擇
我的生命在你
噢,我的自私心臟
除以我從你
這眼淚我們分開 

 

那麼告訴我什麼是我們的結局 

 

會嗎美麗 如此美麗哦,

 

為什麼我讓自己放開 

 

手中的畫星星,

 

認為下降的淚水 

 

而明亮我的心臟讓我忘了 

 

這不是我,

 

而是你 是誰使心臟跳動 

 

我失去了你

 

 你死亡對我來說

 

 那麼告訴我什麼是我們的結局

 

 會不會是美麗的 

 

太美了 請問我的生活發現我在你身邊 

 

你的愛是美麗的 

 

太美 在它的結束一切我想在你的懷抱[X4]

 

 所以,告訴我什麼是我們的結局

 

 會不會是美麗的太美了 

 

請問我的生活發現我在你身邊

 

 因為你的愛是美麗的 如此美麗

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()