讚美耶穌基督歌曲The Word

 

[Refrain] :
Say the word and you'll be free
Say the word and be like me
Say the word I'm thinking of
Have you heard the word is love?
It's so fine, It's sunshine
It's the word, love

In the beginning I misunderstood
But now I've got it, the word is good
Spread the word and you'll be free
Spread the word and be like be
Spread the work I'm thinking of
Have you heard the word is love?
It's so fine, It's sunshine
It's the word, love
Every where I go I hear it said
In the good and bad books that I have read

Give the word a chance to say
That the word is just the way
It's the word I'm thinking of
And the only word is love
It's so fine, It's sunshine
It's the word, love
Now that I know what I feel must be right
I'm here to show everybody the light

[Refrain]

 

[副歌]
你說一句話,你就可以自由
說一句話,要像我
說的話我在想
你有沒有聽說過這個詞是愛?
它是如此精緻,這是日照
它的話,愛 在開始的時候我誤解了 

 

但現在我知道了,

 

這個字就是好 消息傳播出去,

 

你就可以自由 口耳相傳,

 

像被 傳播我想工作 

 

你聽說過這個詞是愛? 

 

它是如此精緻,

 

這是日照 它的詞,

 

 每一個地方我去,

 

我聽有人說 

 

在我所閱讀的好和壞書 

 

給這個詞有機會說 

 

這個詞是現在的樣子

 

 這是這個詞我想的 

 

而唯一字是愛 它是如此精緻,

 

這是日照 它的詞,

 

 現在,

 

我知道我的感覺必須是正確的 

我在這裡向大家展示了光 [副歌]

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()