讚美耶穌基督歌曲 I can only imagine我只能用想像

 

I can only imagine
What it will be like
When I walk
By Your side
I can only imagine
What my eyes will see
When Your face
Is before me
I can only imagine 
{Chorus}:
Surrounded by Your glory, what will my heart feel
Will I dance for You Jesus or in awe of You be still
Will I stand in Your presence or to my knees will I fall
Will I sing hallelujah, will I be able to speak at all
I can only imagine
I can only imagine
When that day comes
And I find myself
Standing in the Son
I can only imagine
When all I will do
Is forever
Forever worship You
I can only imagine

我只能想像

我只能想像 
它將是像什麼
當我由您這邊走 

我只能想像 
我的眼睛將看見什麼
當您是在我之前的面孔 

我只能想像
我只能想像 

當您的榮耀圍攏, 我的內心將會有什麼感受?
我將為您舞蹈嗎?耶穌,或感到敬畏您是寂靜的嗎? 
我將站在您的存在?或我將落下我的膝蓋
我將唱哈利路亞, 我將都能講話?

我只能想像
我只能想像

當那天來 
並且我找到自己 
站立在兒子 

我只能想像 
當所有我將做 
永遠是 
永遠崇拜您 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()