Better Man(Robbie Williams)

羅比·威廉斯(英文:Robbie Williams,1974年2月13日-),全名羅伯特·彼得·馬西米蘭·威廉斯,生於英格蘭斯塔福德郡特倫特河畔斯托克,曾獲葛萊美獎提名、多次贏得全英音樂獎的英國創作歌手。威廉斯的演藝生涯開始於1989年,15歲的羅比加入了流行樂團接招成了舞者兼歌手,羅比並於1995年離團,開始單飛生涯。

 

send someone to love me.送一個人來愛我.

i need to rest in arms.我需要在其臂彎裡入睡.

keep me safe from harm.讓我有安全感,免受傷害.

in pouring rain.遠離傾盆大雨(大聲哭泣).


give me endless summer.給我無盡的夏季吧.

lordv,i fear the cold.上帝啊,我害怕寒冷.

feel i'm getting old.感覺自己在變得蒼老.

before my time.未老先衰.

 

as my soul heals the shame.當我的靈魂治癒羞愧.

i will grow through this pain.我會在這傷痛中成長.

lord i'm doing all i can.上帝啊,我在竭盡全力的-

to be a better man.成為一個好男人.

go easy on my conscience.憑著良知我從容不迫.

'cause it's not my fault.因為這不是我的錯.

i know i've been taught.我知道我已經學會了.

to take the blame.接受責難.

rest assured my angels.我的天使無疑-

will catch my tears.將帶走我的淚水.

walk me out of here.把我帶出這裡.

i'm in pain.讓我遠離傷痛.


once u've found that lover.一旦你找到了你的愛人.

u're homeward bound.你就會心系於家.

love is all around.愛就在你周圍.

 

i know some have fallen.我知道有人摔到了.

on stony ground.摔到在無情的土地上.

but love is all around.但愛就在你周圍埃

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()