Footprints In The Sand 

You walked with me
當你和我走在一起
Footprints in the sand
印在沙攤上的腳印
And helped me understand
讓我瞭解
Where I'm going
我走過了哪些路
You walked with me
你和我走在一起
When I was all alone
當我一個人的時候
With so much I no along the way
我知道這趟路程有你而不孤單
Then I heard you say
然後我聽到你說

I promise you
我答應你
I'm always there
我永遠會在你身邊
When your heart is filled with sorrow and despair
當你的心中充滿悲傷與絕望
I'll carry you
我會支持你
When you need a friend
當你需要朋友時
You'll find my footprints in the sand
你會循著腳印找到我(意謂不論在何時何處,他總會知道她需要他)

I see my life
我看見在人生當中
Flash across the sky
充滿著虛華不實
So many times have I Been so afraid ooh
很多時候我會感到害怕
And just when I Have thought I've lost my way
我想那只是因為我迷失方向

You give me strength to carry on
是你給我力量讓我繼續走下去
That's when I heard you say
當我聽到你這麼說的時候

I promise you
我答應你
I'm always there
永遠在你身邊
When your heart is filled with sorrow and despair
當你的心中充滿悲傷與絕望
I'll carry you
我會支持你
When you need a friend
當你需要朋友時
You'll find my footprints in the sand
你會循著腳印找到我

When I'm weary
當我疲倦時
Well I no you'll be there
你不在我身邊
And I can feel you
但我可以感覺到你就在我身邊
When you say
當你說

I promise you
我答應你
I'm always there
我永遠在你身邊
When your heart is full of sadness and despair
當你的心中充滿悲傷與失望
I'll carry you
我將會支持著你
When you need a friend
當你需要朋友時
You'll find my footprints in the sand x 2
你會循著腳印找到我
oooooo mmmmmmmm

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()