邁克爾.傑克遜:ben

Ben 

Ben, the two of us need look no more 
We both found what we were looking for 
With a friend to call my own 
I'll never be alone 
And you my friend will see 
You've got a friend in me 
Ben, you're always running here and there 
You feel you're not wanted anywhere 
If you ever look behind 
And don't like what you find 
There's something you should know 
You've got a place to go 
I used to say 
I and me 
Now it's us 
Now it's we 
I used to say 
I and me 
Now it's us 
Now it's we 
Ben, most people would turn you away 
I don't listen to a word they say 
They don't see you as I do 
I wish they would try to 
I'm sure they'd think again 
If they had a friend like Ben 
Like Ben 
Like Ben   

本, 
我倆不需要再尋覓 
我倆都已找到想要的 
屬於自已的朋友 
我不再孤獨 
而你,我的朋友,你會明白 
你找到了知己 

本,你總是東奔西跑 
你覺得再也沒有人需要你 
如果你曾回頭望 
不喜歡自己的所見 
而你必須明白一件事 
你已經找到了歸宿. 

我過去常說“I”“me” 
現在改成了“us”“we” 
我過去常說“I”“me” 
現在改成了“us”“we” 

本,大部分人都拒你於門外 
我不想聽他們的說辭 
他們不像我一樣瞭解你 
我希望他們能試試看 
我相信他們會重新思考 
只要他們有個像本一樣的朋友 
像本一樣 
像本一樣

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()