lady gaga - monster

Don't
call meGaGa
別叫我 GaGa
I've never seen one like that before
我以前從類沒有見過那樣一個(人)
Don't look at me like that
別那樣看著我
You amaze me
你令我驚訝
He ate my heart
他吃了我的心
He a-a-ate my heart
他吃了我的心
He ate my heart
他吃了我的心
He a-a-ate my heart out
他吃掉了我的心
Look at him Look at me
看著他看著我
That boy is bad And honestly
那個男孩兒又壞又實在
He's a wolf in
disguise
他是一頭在偽裝的狼
But I can't stop staring in those evil eyes
但是我的目光移不開那雙邪惡的眼睛
I asked my
girlfriendif she'd seen you round before
我問我的女朋友她是不是以前在這見過你
She mumbled something
她含糊的說(後面兩句應該是這個她的這個朋友的話)
while we got down on the floor baby
寶貝,當我們躺倒在地板上時
We might've fucked not really sure, don't quite recall
我不確定我們做過愛了,想不起來了
But something tells me that I've seen him, yeah
但是有些東西告訴我,我見過他,嘢\(^A^)/
That boy is a monster
那個男孩是個怪物
M-M-M-Monster
怪物

That boy is a monster
那個男孩是個怪物
M-M-M-Monster
怪物)x2

Er-er-er-er
>_<
He ate my heart (I love
that girl)
他吃了我的心(我愛那個女孩)

He ate my heart
他吃了我的心
(Wanna talk to her, she's hot as hell)
想跟他說話,他真性感
He licked his lips Said to me
他舔了他的嘴唇對我說
Girl you look good enough to eat
女孩兒,你看起來夠吃了
Put his arms around me
他摟住我
Said “Boy now get your paws right off me”
(我)說男孩兒,把你的爪子拿開

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()