Lovegame

Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
這心跳越來越亂讓我們來找點樂子吧
我想要騎在你的disco stick
這心跳越來越亂讓我們來找點樂子吧
我想要騎在你的disco stick

Huh, Huh

I wanna
kiss you
But if I do then I might
miss youbabe
It's complicated and stupid
Got my ass squeezed by sexy Cupid
Guess he wants to play
Wants to play
A LOVEGAME
A LOVEGAME
我想親你
但如果我那麼做我就會很想念你寶貝
一切是如此地複雜又愚蠢
我的臀部被性感邱比特抓著
我想他是想玩
他想玩
一場愛情遊戲
一場愛情遊戲

Hold me and love me
Just wanna touch you for a minute
Maybe three seconds is enough for my heart to quit it
佔有我並且愛我
只是想要多撫摸你一分鐘
也許三秒就足夠讓我的心全身而退

Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Don't think too much just bust that kick
I wanna take a ride on your disco stick
這心跳越來越亂讓我們來找點樂子吧
我想要騎在你的disco stick
別想太多只要玩得瘋就好
我想要騎在你的disco stick

Let's play a LOVEGAME
Play a LOVEGAME
Do you want love?
Or you want fame?
Are you in the game?
Dans, the LOVEGAME
我們來玩一場愛情戲
完一場愛情遊戲
你想要愛情?
還是你想要名譽?
你享受在遊戲之中嗎?

Repeat

I'm on a mission
And it involves some heavy touching, yeah
You've indicate your interest
I'm educated in sex, yes
And now I want it bad
Want it bad
A LOVEGAME
A LOVEGAME
這是我該做的
而且它也意味著我必須用力點撫摸對吧
你也表現出一臉感興趣的樣子
我對性是很有經驗的沒錯
而現在我想使壞
想使壞
一場愛情遊戲
一場愛情遊戲

Hold me and love me
Just wanna touch you for a minute
Maybe three seconds is enough for my heart to quit it
佔有我並且愛我
只是想要多撫摸你一分鐘
也許三秒就足夠讓我的心全身而退

Huh, Huh

I can see you staring there from across the block
With a smile on your mouth and your hand on your, Huh!
The story of us, it always starts the same
With a boy and a girl and a huh! and a game
我能看到你從對街就閃耀著光芒
嘴角上揚起一抹微笑而你的手在你的 Huh!
我們的故事開頭總是一樣的
一個男孩和一個女孩和Huh! 和一場遊戲

And a game
And a game
And a game
A LOVEGAME
和一場遊戲
和一場遊戲
和一場遊戲
一場愛情遊戲

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()