動人心弦Try

Book是一個歌手兼舞蹈演員,取得事業上的巨大突破是在7歲,當時他在舞臺劇《美女與野獸》中扮演chip。2006年,Book成為男孩樂隊VFactory的成員。2009年1月27日發行《 Love Struck》專輯。隨後他們與華納兄弟簽約。他在2009年扮演《Fame》(中文名為《名揚四海》)中的Marco--一個有抱負的歌手,而電影中,其演唱的插曲《try》是一首很有感覺,扣人心弦的歌,在電影裡面的情節是男孩子對著女生邊彈鋼琴邊唱,非常深情,讓人從心底感受到一種美好與純真。

Try

If I walk would you run 
我的靠近會讓你卻步嗎 
If I stop would you come 
我的止步會讓你走近我嗎
If Isay you're the one
如果我說你就是我的她
would you believe me 
你又會相信嗎

If I ask you to stay 
如果我請你留下
would you show me the way 
你願意指引我嗎?
Tell me what to say 
該說什麽話
so you don't leave me 
才能把你留下
The world is catching up to you 
世界牽絆了你的腳步
While your running away 
而你努力狂奔
to chase your dream 
追逐你的夢想


It's time for us to make a move 
這次我們該邁出腳步
cause we are asking one another tochange 
爭取這一次改變的機會
And maybe i'm not ready 
即便我還沒準備好
But I'll try for your love 
但我要爭取你的愛
I can hide up above 
我可以假裝不在乎
I will try for your love 
我要爭取你的愛
We've been hiding enough 
我們已經躲藏了太久
If I sing you a song, would you sing along 
如果我為你唱歌,你會跟著唱嗎
Or wait till I'm gone, oh how we push and pull 
如果一直等到我離開,我們將會怎麼分離
If I give you my heart ,would you just play the part 
如果給你我的心,你也會一樣付出嗎
Or tell me it's the start of something beautiful 
還是會告訴我這是個美好的開始
Am I catching up to you 
我將一直追隨你
While your running away, to chase your dreams 
直到你離開,去追尋你的夢想
It's time for us to face the truth 
當我們需要面對現實的時候
cause we are coming to each other to change 
爭取這次改變的機會
And maybe I'm not ready 
即便我還沒準備好
But i'll try for your love 
但我要爭取你的愛
I can hide up above 
我可以假裝不在乎
I will try for your love 
我要爭取你的愛
We've been hiding enough 
我們已經躲藏太久
I will try for your love 
我要爭取你的愛
I can hide up above 
我可以假裝不在乎
If I walk would you run 
我的靠近會讓你卻步嗎
If I stop would you come 
我的止步會讓你走近我嗎
If I say you're the one 
如果我說你就是我的她
would you believe me 
你又會相信嗎

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()