The Freedom Song

民謠男巫Jason Mraz來自維吉尼亞樸實小鎮,音樂生涯的啟蒙者是來自維吉尼亞的兩大美式傳統搖滾大角The Agents of Good Root和大衛馬修樂團(Dave Matthews Band),但Jason真正接觸音樂卻是從中學時搬到紐約上美國音樂影藝學院開始。除了一副嗓子加一手漂亮的吉他外,他還堅持原創。單曲《The Freedom Song》延續清新自然的曲風,越聽越聽飄飄然。

The Freedom Song 

I picture something, it's beautiful
It's full of life, and it is all blue
I see a sunset on the beach, yeah
It makes me feel calm
When I'm calm, I feel good

And when I feel good, I sing
And the joy it brings makes me feel good
And when I feel good, I sing
And the joy it brings

I see birds fly across the sky
And everyone's heart flies to get there
Food is frying and people's smiling
Like there is no other way to feel good

And when I feel good, I sing
And the joy it brings makes me feel good
'cause when I feel good, I sing
Of the joy it brings

Come on along
I know you really wanna feel our song
We've got some life to bring
We've got some joy in this thing
Come on along
I know you really wanna feel our song
We've got some life to bring
We've got some joy in this thing

hey
i say

Come on along
I know you really wanna feel our song
We've got some life to bring
We've got some joy in this thing
Come on along
I know you really wanna feel our song
We've got some life to bring
We've got some joy in this thing

can you feel can you feel can you feel the joy that it brings
you can feel the joy then you so let yourself sing
hey
i love the shema things

It brings me freedom
Singing freedom
Got to get you some of that freedom
You deserve your own freedom
It's a smile you can get when your heart beat
It's freedom

 

Freedom
Everybody got your own freedom
Love to fit in that beauty

Freedom
Got to get you some of that, got to get you some of that
Got to get you some of that, got to get you some of that freedom

我想象的東西是美麗的
這確實是充滿生機和所有藍
我已經看到了海灘上的日落
是啊
這讓我感到平靜
當我很冷靜

[
預合唱]
我感覺很好
當我感覺很好,我唱
而它所帶來的歡樂,讓它覺得舒服〜
當我感覺很好,我唱
而它所帶來的歡樂

[
合唱]
來吧單獨我知道你真的想感受我們的歌
我們的生活帶來了一些
這事我們上了一些快樂
所以來,僅我知道你真的想感受我們的歌
我們的生活帶來了一些
這事我們上了一些快樂
我看到鳥兒飛過天空
是啊
而每個人的心一起飛翔
腳是飛行和人民微笑
有沒有其他辦法可以感覺良好

[
要預比合唱合唱]

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_jason-mraz_song_the-freedom-song_zh-CN/">
[
插曲]
我感覺很好
當我感覺很好,我唱
而它所帶來的歡樂,讓它覺得舒服〜
當我感覺很好,我唱
而它所帶來的歡樂
它給我帶來的自由(自由)
哇〜必須讓自己的自由
歌唱的自由(自由)
哇〜你應該得到你的自由
這是一個微笑,你可以把你的心
自由
哇〜你所需要的是你的自由
這是一個自由
歌唱的自由(自由)
讓你的孩子展示你的自由
這是一個自由
歌唱的自由(自由)
每個人都希望這種自由
(中止它)

讓你[X7]的自由
我想要一些自由
大家都知道,自由
不要忘記你的自由,自由

[
合唱]

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()