《當四葉草碰上劍尖時》主題曲:Shining friends

無線青春劇“當四葉草碰上劍尖時”主題曲

Shining Friends

英文歌詞:

曲/編/監製 :陳光榮 詞 : Anders
唱 : Fiona Fung/Peggy Lee/Mathilde Chan

A little faith Brightens a rainy day小小的信念 照亮那下雨天
Life is difficult you can't go away生命難困苦、你總不能逃避
Don't hide yourselve in the corner不要於躲角落
You have my place to stay 我的胸懷可讓你倚靠
Sorrow is gonna say goodbye 憂傷終會跟你說再見
Opens up You'll see the happy sunshine張開眼睛 你會看見快樂的陽光
Keep going on with your dream繼續追尋夢想
Chasing tomorrow's sunrise向著明天的太陽追趕
The spirit can never die不會逝去的、是信念與理想
Sun will shine, my friend好朋友、太陽會閃耀
Won't let you cry, my dear誰都不會令你流淚
Seeing you shed a tear,
Make my world disappear 你的一滴眼淚 都會讓我的世界灰暗
You'll never be alone in darkness 在黑暗中、你永不會孤獨
See my smile, my friend 好朋友、看我的笑顏
We are with you, holding hands手牽手、我們和你一起走
you have got to believe,
you are my destiny 在我寧靜的心靈、你是我的信念與目標
We're meant to be your friends我們永遠都會在一起
That's what a friendship be因為我們是朋友

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()